Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

Νίκη στην Κορέα και πρωτιά για Αλόνσο! και εγκατάλειψη των Red Bull

Ανατροπή στη βροχή! Ο Φερνάντο Αλόνσο κέρδισε τον πρώτο αγώνα F1 στην ιστορία της Ν. Κορέας και πέρασε επικεφαλής του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας ευνοηθεί από τις εγκαταλείψεις και των δύο οδηγών της Red Bull, Μαρκ Ουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ.
Δεύτερος στην επική αυτή κούρσα, η οποία διεξήχθη σε βρεγμένη πίστα και ολοκληρώθηκε τρεις ώρες μετά την προγραμματισμένη έναρξή της, τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο βρετανός πιλότος της McLaren παρέμεινε ζωντανός στη μάχη του τίτλου, με δύο GP να απομένουν για την ολοκλήρωση της χρονιάς, σε Βραζιλία και Αμπου Ντάμπι.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Φελίπε Μάσα με την άλλη Ferrari, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP ) ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα στο φετινό του αγωνιστικό comeback, κατακτώντας την 4η θέση μπροστά από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα της Renault.
Στην παγκόσμια κατάταξη των οδηγών, ο Αλόνσο πέρασε στην κορυφή με 231 βαθμούς, ξεπερνώντας τον Ουέμπερ που έμεινε στους 220. Ο Χάμιλτον ανέβηκε στην 3η θέση με 210 βαθμούς, ενώ ο Φέτελ έχασε σημαντικό έδαφος, υποχωρώντας στην 4η θέση με 206 πόντους.

Η εξέλιξη του GP ΚορέαςΟ αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με 10λεπτη καθυστέρηση, λόγω της καταρρακτώδους βροχής που έπεφτε στην πίστα. Αλλά η κατάσταση του οδοστρώματος ήταν τόσο άσχημη, που οι αγωνοδίκες αποφάσισαν βγάλουν κόκκινη σημαία μόλις τρεις γύρους μετά την εκκίνηση, περιμένοντας τις συνθήκες να βελτιωθούν.
Τελικά περίπου μία ώρα αργότερα, κι ενώ η ένταση της βροχής είχε πλέον κοπάσει, η κούρσα επανεκκίνησε ξανά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο έμεινε για ακόμα 14 γύρους στην πίστα.
Και στον 18ο γύρο είχαμε επιτέλους κανονικό αγώνα στην Κορέα, με τον Φέτελ να κρατάει την πρωτοπορία μπροστά από Ουέμπερ και Αλόνσο, και τον Χάμιλτον να χάνει σχεδόν άμεσα την 4η θέση από τον Ρόσμπεργκ.
Στον αμέσως επόμενο γύρο ήρθε η καταστροφή για τον Ουέμπερ. Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος έχασε τον έλεγχο της Red Bull του ύστερα από γλίστριμα πάνω σε ένα κερμπ, και έπεσε πάνω σε προστατευτικό τοίχο, βγαίνοντας εκτός αγώνα από την 2η θέση. Ο αυστραλός πήρε στον λαιμό του και τον Ρόσμπεργκ σε εκείνο το σημείο, καθώς το ακυβέρνητο μονοθέσιό του χτύπησε την διερχόμενη Mercedes του γερμανού.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε ξανά στην πίστα μέχρι να απομακρυνθούν τα δύο μονοθέσια, με τον αγώνα να αρχίζει ξανά στο 24ο γύρο. Αλλά μόλις 7 γύρους αργότερα χρειάστηκε να κάνει την επανεμφάνισή του, ύστερα από μια σύγκρουση μεταξύ των Σεμπαστιάν Μπουεμί και Τίμο Γκλοκ.
Σε εκείνο το σημείο βρήκαν την ευκαιρία να μπουν στα pits για να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς η πίστα είχε αρχίσει βαθμιαία να στεγνώνει. Το pit-stop του Φέτελ κύλησε ομαλά και ο γερμανός κράτησε την πρωτοπορία του. Αντίθετα ο Αλόνσο έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα εξαιτίας ενός παξιμαδιού που δεν είχε κουμπώσει καλά, με αποτέλεσμα να χάσει την 2η θέση από τον Χάμιλτον.
Αλλά η τύχη έμελλε να χαμογελάσει διπλά στον ισπανό στην συνέχεια. Αμέσως μετά την επανέναρξη της κανονικής ροής του αγώνα, ο Χάμιλτον βγήκε ανοιχτά στην στροφή 1, επιστρέφοντας στον Αλόνσο την 2η θέση.
Το καλύτερο νέο για τον οδηγό της Ferrari ήρθε στον 46ο γύρο. Ο Φέτελ είδε τον κινητήρα της Renault να σπάει στην πλάτη του και ο Αλόνσο βρέθηκε με την πρωτοπορία της κούρσας στα χέρια από το πουθενά.
Και τελικά κατάφερε να την μετατρέψει στην 5η νίκη του μέσα στη σεζόν, αποκτώντας πλέον τον πρώτο λόγο στο κυνήγι του πρωταθλήματος.
Οι Χάμιλτον και Μάσα πήραν τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου, ο Σουμάχερ τερμάτισε 4ος κάνοντας την καλύτερή του φετινή εμφάνιση, ενώ ο Κούμπιτσα συμπλήρωσε την πρώτη 5άδα. Τις υπόλοιπες θέσεις των βαθμών πήραν κατά σειρά οι Τόνιο Λιούτσι, Ρούμπενς Μπαρικέλο, Καμούι Κομπαγιάσι, Νικ Χάιντφελντ και Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος δεν κατάφερε να επιλύσει τα προβλήματα με την πίεση των ελαστικών του και περιορίστηκε στην 12η μόλις θέση, χάνοντας και μαθηματικά κάθε ελπίδα για την υπεράσπιση του περσινού του τίτλου.


Όλα τα είχε το «παρθενικό» Grand Prix της Formula 1 στη Νότια Κορέα! Ο Φερνάντο Αλόνσο πανηγύρισε τη νίκη στο πρώτο κορεάτικο αγώνα (η πέμπτη του για φέτος) και τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος είναι πλέον ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου…
Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari οδήγησε συντηρητικά και ευνοούμενος από την απροσδόκητη εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ, είδε πρώτος την καρό σημαία, «σκαρφαλώνοντας» στην κορυφή της βαθμολογίας στους Οδηγούς με 231 βαθμούς.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά από δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις (Ιταλία και Σιγκαπούρη) και μία πέμπτη θέση στην Ιαπωνία, ανέβηκε ο Λούις Χάμιλτον, ενώ ο Φελίπε Μάσα τερμάτισε στην τρίτη θέση, κάνοντας ένα πολύ αθόρυβο αγώνα.
Απογοήτευση όμως, για την Red Bull που στην πίστα Γέογκαμ η συγκομοιδή ήταν μηδέν βαθμοί! Ο Μαρκ Γουέμπερ αποχαιρέτησε νωρίς τον αγώνα, εξαιτίας δικού του οδηγικού λάθους, ενώ ο Φέτελ είδε τον κινητήρα του να σπάει. Αν και ο Αυστραλός στάθηκε τυχερός, αφού έχει ακόμη ελπίδες για να στεφθεί Παγκόσμιος πρωταθλητής (220 βαθμούς).
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αγώνας διακόπηκε για διάστημα μίας ώρας λόγω δυνατής βροχόπτωσης. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες υποχρέωσαν τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν την εκκίνηση των μονοθεσίων με το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ωστόσο, δεδομένου ότι υπήρχε πολύ νερό στην πίστα και προβλήματα με την ορατότητα, αποφάσισαν μετά από τέσσερις γύρους την προσωρινή διακοπή του και την συνέχισή του μόλις βελτιώνονταν οι καιρικές συνθήκες. Η επανεκκίνηση έγινε στις 10:05 ώρα Ελλάδος, και πάλι με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο παρέμεινε για 13 γύρους...
Επιτέλους αγώνας…
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε στον 18ο γύρο, χωρίς φυσικά να έχει στεγνώσει η πίστα, ενώ η ορατότητα εξακολουθούσε να αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για τους οδηγούς. Γι’ αυτό και ο Μαρκ Γουέμπερ επέμενε να μην ξεκινήσει ο αγώνας, ενώ από την άλλη, ο Λούις Χάμιλτον ανυπομονούσε, υποστηρίζοντας πως μπορούσε να ανταπεξέλθει σε αυτές τις συνθήκες. Όμως, ο Χάμιλτον ήταν από τους πρώτους που δέχθηκε προσπέρασμα μέσα στο χάος που επικρατούσε. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε έξυπνα την τέταρτη θέση, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ διεκδίκησε την όγδοη θέση από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα.
Παρέσυρε και τον Ρόσμπεργκ
Μόλις ένα γύρο μετά, ο Γουέμπερ υπέπεσε σε σοβαρό λάθος. Ο Αυστραλός «πιλότος» θέλησε να ξεθυμάνει το μονοθέσιό του από γλίστρημα που είχε, ωστόσο έχασε τον έλεγχο, πάτησε στα κερμπ και ερχόμενος ο Ρόσμπεργκ τον παρέσυρε πάνω στις μπαριέρες. Ο Χάμιλτον πήρε και πάλι πίσω την χαμένη θέση του, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο ευνοήθηκε από την εγκατάλειψη του οδηγού της Red Bull, ανεβαίνοντας στην δεύτερη θέση.
«Μάχη» Αλόνσο-Χάμιλτον και… Σουμάχερ
Στον 23ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς και αμέσως μετά ακολούθησε ο Φέτελ και εν συνεχεία ο Αλόνσο. Όμως, ο Ισπανός οδηγός της Ferrari «πλήρωσε» το λάθος του μηχανικού του, που τον καθυστέρησε αρκετά ώστε να τον προσπεράσει ο Χάμιλτον. Παρόλα αυτά, ο Αλόνσο διεκδίκησε και πάλι την δεύτερη θέση, εκμεταλλευόμενος γλίστρημα του Χάμιλτον, αποκαθιστώντας τα πράγματα… Την ίδια ώρα, ο Μίκαελ Σουμάχερ έκανε πολύ καλό αγώνα και λόγω των πολλών εγκαταλείψεων (εννέα στο σύνολο!), πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα για τον ίδιο στο φετινό πρωτάθλημα, αφού τερμάτισε τέταρτος.
Σπάσιμο κινητήρα για Φέτελ
Ο Φέτελ «προδόθηκε» λίγους γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα από το μονοθέσιό του. Ο Γερμανός έδειχνε να κρατάει γερά τη νίκη στην Κορέα, όμως στους τελευταίους γύρους βραδυπορούσε και ο Αλόνσο βρέθηκε σε «απόσταση αναπνοής». Στον 46ο γύρο ο Αλόνσο έκανε την κίνηση για προσπέραση και τα κατάφερε, ενώ ο Φέτελ δεχόταν τις συνέπειες, αφού έσπασε ο κινητήρας του
Οι «Ταύροι» ξεκίνησαν για 1-2, αφου Φέτελ και Γουέμπερ είχαν κατακτήσει τις πρώτες θέσεις στην pole-position, αλλά η συγκομιδή ήταν μηδέν βαθμοί… Έξαλλοι ήταν οι πανηγυρισμοί από το στρατόπεδο της Ferrari, ενώ ευνοήθηκε και η McLaren, με τον Χάμιλτον να αυξάνει τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου



Πραγματικά..μάθαμε τι σημαίνει η έκφραση.."έγινε της Κορέας.."
Ξυπνήσαμε πρωϊ πρωί για να μην χάσουμε ένα λεπτό από τον 3ο από το τέλος συναρπαστικό αγώνα, και.. ξενερώσαμε πριν ακόμα αρχίσει.
Μετά από μια βόλτα των μονοθεσίων 3 γύρων πίσω από το Safety Car , το οποίο ηγήθηκε του αγώνα για το μισό περίπου των 55 γύρων. Διακοπή αγώνα για 45 λεπτά.
Στην συνέχεια ξανάρχισαν οι.. βόλτες πίσω από το Safety Car για άλλους 15 γύρους..λες και δεν ξαναείδαμε βρόχινο αγώνα. Από κει και μετά είδαμε τους περισσότερους οδηγούς απλά να προσέχουν και μόνο λίγοι επιχειρούσαν να δείξουν λίγο ανταγωνισμό..(μεταξύ άλλων και ο παππούς Schumacher).
Όσο και να πρόσεχαν όμως οι οδηγοί της Red Bull δεν τα κατάφεραν, οδηγικό λάθος ο webber και σπάσιμο κινητήρα (και νεύρων) ο Vettel έκαναν ένα πολύτιμο δώρο στους Alonso και Hamilton που ακολουθούσαν απολαμβάνοντας την θέα της νέας πίστας , γιατί για μαχητικότητα δεν υπάρχει λόγος αναφοράς.
Όσο αδιάφορος όμως ήταν ο αγώνας από άποψη θεάματος, τόσο ενδιαφέρον απέκτησε από βαθμολογική... ανακατανομή.
Μένουν 2 αγώνες να δούμε τουλάχιστον εκεί λίγο θέαμα τελικού....Ραντεβού σε 2 βδομάδες..


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ
Korean Grand Prix
Korea Auto Valley, Yongam, Korea;
55 laps; 305.909km;
Weather: Wet.

Classified/ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

Pos Driver Team Time

1. Alonso Ferrari 2h48:20.810
2. Hamilton McLaren-Mercedes + 14.999
3. Massa Ferrari + 30.868
4. Schumacher Mercedes + 39.688
5. Kubica Renault + 47.734
6. Liuzzi Force India-Mercedes + 53.571
7. Barrichello Williams-Cosworth + 1:09.257
8. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:17.889
9. Heidfeld Sauber-Ferrari + 1:20.107
10. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1:20.851
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:24.146
12. Button McLaren-Mercedes + 1:29.939
13. Kovalainen Lotus-Cosworth + 1 lap
14. Senna HRT-Cosworth + 2 laps
15. Yamamoto HRT-Cosworth + 2 laps

Fastest lap: Alonso, 1:50.257

Not classified/ΕΓΚΑΤΈΛΕΙΨΑΝ:

Driver Team On lap

Sutil         Force India-Mercedes         46
Vettel Red Bull-Renault 45
Petrov Renault 39
Glock Virgin-Cosworth 31
Buemi Toro Rosso-Ferrari 30
Di Grassi Virgin-Cosworth 25
Trulli Lotus-Cosworth 25
Webber Red Bull-Renault 18
Rosberg Mercedes 18
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, round 17: Drivers/ΟΔΗΓΟΙ: TEAMS/ΟΜΑΔΕΣ: 1. Alonso 231 1. Red Bull-Renault 426 2. Webber 220 2. McLaren-Mercedes 399 3. Hamilton 210 3. Ferrari 374 4. Vettel 206 4. Mercedes 188 5. Button 189 5. Renault 143 6. Massa 143 6. Force India-Mercedes 68 7. Kubica 124 7. Williams-Cosworth 65 8. Rosberg 122 8. Sauber-Ferrari 43 9. Schumacher 66 9. Toro Rosso-Ferrari 11 10. Barrichello 47 11. Sutil 47 12. Kobayashi 31 13. Liuzzi 21 14. Petrov 19 15. Hulkenberg 18 16. Buemi 8 17. De la Rosa 6 18. Heidfeld 6 19. Alguersuari 3 
Πηγή Sportdog.gr , www.sport.gr , speed982.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...