Τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, τα οποία είναι αυξημένα για τα καινούρια Ι.Χ. καθώς έχει καταργηθεί το κριτήριο παλαιότητας και πλέον θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου.Ενσωματώνουν φόρο μεγάλου κυβισμού για τα Ι.Χ. πάνω από 1929 κ.εκ ενώ θεσπίζονται «πράσινα» τέλη κυκλοφορίας, ανάλογα με τις εκπομπές co2, για αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από 1/1/2011.
Πλέον το κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι αποκλειστικά ο κυβισμός του κινητήρα. Τα κλιμάκια έχουν αλλάξει ενώ έχει ενσωματωθεί ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ.εκ.
Στον πίνακα που ακολουθεί δείτε τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Κυβικά εκατοστά Τέλη 2011
Έως 300 20 ευρώ
301 - 785 50 ευρώ
786 -1071 110 ευρώ
1072 -1357 120 ευρώ
1358 - 1548 220 ευρώ
1549 - 1738 240 ευρώ
1739 - 1928 270 ευρώ
1929 - 2357 600 ευρώ
2358 - 3000 800 ευρώ
3001 - 4000 1000 ευρώ
4001 και άνω 1200 ευρώ
Τα τέλη για τα Ι.Χ. που ταξινομούνται από 1/1/2011 Σύμφωνα με το υπουργείο οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων θα συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο).
Τα νέα "πράσινα τέλη" θα ισχύουν για όλα τα Ι.Χ. που θα ταξινομηθούν από τη νέα χρονιά (υβριδικά, πετρελαιοκίνητα) και θα υπολογίζονται ως εξής:
Eκπομπές CO2 ανά χλμ Τέλη κυκλοφορίας σε ευρώ ανά γρ. co2
0 - 100 0
101 - 120 0,8
121 - 140 1
141 - 160 1,5
161 - 180 2
181 - 200 2,25
201 - 250 2,5
Άνω των 251 3
Ταξί, φορτηγά και υπόλοιπα οχήματα H σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, θα ισχύει και για τα ΤΑΞΙ που θα ταξινομθούν από 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους.
Τα τέλη των ΤΑΞΙ θα είναι:
Eκπομπές CO2 ανά χλμ Τέλη κυκλοφορίας σε ευρώ ανά γρ. co2 )
0 - 100 0
101 - 150 2
Άνω των 151 2,5
Tέλος, σχετικά με τα τέλη των υπόλοιπων οχημάτων, (φορτηγά ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, λεωφορεία, κλπ), από το υπουργείο αναμένεται να υπάρχει αύξηση κατά μέσο όρο 10% σε σχέση με το 2010.
Οι παραπάνω ρυθμίσεις αναμένεται να κατατεθούν στη Βουλή των Ελλήνων, τις επόμενες ημέρες.
Πλέον το κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι αποκλειστικά ο κυβισμός του κινητήρα. Τα κλιμάκια έχουν αλλάξει ενώ έχει ενσωματωθεί ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ.εκ.
Στον πίνακα που ακολουθεί δείτε τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Κυβικά εκατοστά Τέλη 2011
Έως 300 20 ευρώ
301 - 785 50 ευρώ
786 -1071 110 ευρώ
1072 -1357 120 ευρώ
1358 - 1548 220 ευρώ
1549 - 1738 240 ευρώ
1739 - 1928 270 ευρώ
1929 - 2357 600 ευρώ
2358 - 3000 800 ευρώ
3001 - 4000 1000 ευρώ
4001 και άνω 1200 ευρώ
Τα τέλη για τα Ι.Χ. που ταξινομούνται από 1/1/2011 Σύμφωνα με το υπουργείο οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων θα συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο).
Τα νέα "πράσινα τέλη" θα ισχύουν για όλα τα Ι.Χ. που θα ταξινομηθούν από τη νέα χρονιά (υβριδικά, πετρελαιοκίνητα) και θα υπολογίζονται ως εξής:
Eκπομπές CO2 ανά χλμ Τέλη κυκλοφορίας σε ευρώ ανά γρ. co2
0 - 100 0
101 - 120 0,8
121 - 140 1
141 - 160 1,5
161 - 180 2
181 - 200 2,25
201 - 250 2,5
Άνω των 251 3
Ταξί, φορτηγά και υπόλοιπα οχήματα H σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, θα ισχύει και για τα ΤΑΞΙ που θα ταξινομθούν από 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους.
Τα τέλη των ΤΑΞΙ θα είναι:
Eκπομπές CO2 ανά χλμ Τέλη κυκλοφορίας σε ευρώ ανά γρ. co2 )
0 - 100 0
101 - 150 2
Άνω των 151 2,5
Tέλος, σχετικά με τα τέλη των υπόλοιπων οχημάτων, (φορτηγά ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, λεωφορεία, κλπ), από το υπουργείο αναμένεται να υπάρχει αύξηση κατά μέσο όρο 10% σε σχέση με το 2010.
Οι παραπάνω ρυθμίσεις αναμένεται να κατατεθούν στη Βουλή των Ελλήνων, τις επόμενες ημέρες.
Πηγή : e-freddo.blogspot.com
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...