Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Η Έλενα Παπαρίζου μιλάει για τη φυλάκιση του Νίκου Παναγιωτίδη απo τους Antique

Η Έλενα Παπαρίζου μιλάει για τη φυλάκιση του Νίκου Παναγιωτίδη απo τους Antique


Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό για την σύλληψη του πρώην συνεργάτη της και μέλος  των Antique Νίκο Παναγιωτίδη, με τον οποίο ξεκίνησε τη καριερα της.
Τι πιστεύει η ίδια όλα αυτά και πως αντιμετώπισε την είδηση της ποινής έξι ολόκληρων μηνών που του επιβλήθηκε για εκβιασμό; «Ξαφνιάστηκα πάρα πολύ! Ο Νίκος είναι παιδικός μου φίλος, έχουμε καιρό να μιλήσουμε λόγω καταστάσεων –εγώ ζω εδώ, αυτός ζει στη Σουηδία–, αλλά εύχομαι να μην ισχύουν αυτά τα πράγματα για εκείνον. Είναι κάτι που δεν γνωρίζω καθόλου, έχω ξαφνιαστεί πολύ μ’ αυτό, αλλά μέσα μου πιστεύω ότι ο Παναγιωτίδης δεν θα έκανε ποτέ τέτοιο πράγμα.»
Η Έλενα ομολογεί πως είχαν χαθεί και δεν θεωρεί πρέπον να τον πάρει, μόνο και μόνο για να τον ρωτήσει. Όπως λέει, θα φαινόταν σαν κουτσομπολιό: «Δεν θα τον έπαιρνα τώρα τηλέφωνο για να του πω «Νίκο μου, ισχύει αυτό το πράγμα;» και συνεχίζει: «Από τη στιγμή που δεν έχουμε μιλήσει για αρκετό καιρό, δεν θα του τηλεφωνούσα γιατί θα ένιωθα ότι τον κουτσομπολεύω, κάτι που δεν θέλω. Μέσα μου θεωρώ ότι ο Παναγιωτίδης δεν θα μπορούσε ποτέ να εκβιάσει κάποιον άνθρωπο. Τον Νίκο τον ξέρω πολύ καλά, έχουμε ζήσει πολλά πράγματα μαζί, είναι ένας υπέροχος μπαμπάς και ο χαρακτήρας του δεν είναι για τέτοια. Όσο κι αν είχαμε τις διαφωνίες ή τα προβλήματά μας –όπως συμβαίνει σε όλες τις οικογένειες–, υπήρχε πάντα υπερβολική αγάπη και πολύ μεγάλος σεβασμός από τον ένα για τον άλλον. Ήμουν 17 χρόνων όταν ταξιδεύαμε μαζί με τον Νίκο για τη μουσική και ο Νίκος ήταν σαν φύλακας άγγελός μου, με προστάτευε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα έκανε κάτι κακό.» 

www.stifora.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...