Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

«Κολυμπούσα μόνη με το ακρωτηριασμένο μου πόδι» [video]

Συγκλονίζει η μαρτυρία της 28χρονης Ουκρανής που έχασε το σύζυγό της στην Αίγινα



Συγκλονίζει η μαρτυρία της γυναίκας που έχασε τον σύζυγό της και ακρωτηριάστηκε στο τραγικό δυστύχημα της Αίγινας.
«Είδαμε το μικρό γιοτ να έρχεται από τη δεξιά μεριά της λάντζας. Εγώ κι ο άνδρας μου καθόμασταν και είδαμε το σκάφος να έρχεται κατά πάνω μας. Πέντε ή 7 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση ο κόσμος άρχισε να ουρλιάζει και να κλαίει, αλλά ο καπετάνιος δεν μπορούσε να κάνει τίποτα», δήλωσε η 28χρονη γυμνάστρια από την Ουρκανία, μιλώντας στον Alpha.
Η γυναίκα που βρέθηκε στη θάλασσα ακρωτηριασμένη, περιέγραψε πώς σώθηκε: «Κατάφερα και βγήκα μετά από 3 ή 4 λεπτά που ήμουν κάτω από το νερό. Και είδα το πόδι μου, δεν έμοιαζε με πόδι, ήταν διαλυμένο. Συνειδητοποίησα ότι ο σύζυγός μου δεν ήταν πουθενά. Αυτό το σκάφος έκοψε το πόδι μου, θυμάμαι πώς το έσπασε. Πονούσα πολύ και μέσα στο νερό έψαχνα τρόπο να βγω από το νερό».
«Απλά περιμέναμε κάποιον να μας σώσει. Ήρθαν κάποια σκάφη και δεν έδωσαν ούτε μάσκες ή σωσίβια. Κολυμπούσα μόνη μου, με το ακρωτηριασμένο μου πόδι», συνεχίζει η ίδια την περιγραφή.
Μιλώντας για τον σύζυγό της, ο οποίος ήταν ο τέταρτος νεκρός, η 28χρονη δήλωσε: «Δεν γνωρίζω πώς θα πω στο παιδί μου, ότι ο πατέρας του μας άφησε. Δεν μπορώ να σκεφτώ πώς θα ζήσω τώρα, πώς θα ζήσω χωρίς τον άνδρα μου στην Ουκρανία και τι θα κάνω».



http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2347668/kolimpousa-moni-me-to-akrotiriasmeno-mou-podi?ref=pop

http://videonews24.blogspot.gr/2016/08/video_30.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...