"Η μεγαλύτερη αύξηση 25% ψωμιού παγκοσμίως παρατηρήθηκε σε χωριό της Ρόδου...
Τώρα πως γίνετε στην πόλη της Ρόδου να πωλείται 80 λεπτά το μισό κιλό με ενοίκια, υπάλληλους και στο χωριό 1 ευρώ χωρίς ενοίκιο, και υπαλλήλους δεν μπορώ να καταλάβω. έλεγχος δεν υπάρχει??
ευχαριστώ."
Τώρα πως γίνετε στην πόλη της Ρόδου να πωλείται 80 λεπτά το μισό κιλό με ενοίκια, υπάλληλους και στο χωριό 1 ευρώ χωρίς ενοίκιο, και υπαλλήλους δεν μπορώ να καταλάβω. έλεγχος δεν υπάρχει??
ευχαριστώ."
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_4992.html



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...