Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η Ηλιάκη πήγε σε πλαστικό!



http://www.gossip-tv.gr/sites/default/files/imagecache/large_20_normal_j_excl/2011_01/9180_MARIA_ILIAKI_.jpgΤην αποκάλυψη ότι πήγε προ ημερών σε πλαστικό έκανε η Μαρία Ηλιάκη μέσα από την ραδιοφωνική εκπομπή της. Η παραγωγός είπε μεταξύ άλλων σήμερα το πρωί πως ...το Σάββατο που ήταν στο Κολωνάκι λόγω του… αγαπημένου της ταβερνιάρη (το μαγαζί του βρίσκεται στο Κολωνάκι όπως παραδέχτηκε και η ίδια) είπε να περάσει και από το ιατρείο ενός πολύ γνωστού πλαστικού χειρούργου προκειμένου να πάρει συμβουλές για την… ανανέωση της εμφάνισής της. «Ξέρετε τι μου είπε ο γιατρός;» είπε η Μαρία στον Μάκη Πουνέντη και την Ράνια Κωστάκη με τους οποίους παρουσιάζει την ραδιοφωνική εκπομπή και συνέχισε: «Μου είπε κορίτσι μου δεν έχεις ανάγκη από τίποτα. Του ζήτησα να μου το δώσει γραπτώς για να μπω στο μάτι του Μάκη αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Όμως, μου είπε να το μεταφέρω όπως ακριβώς μου το είπε. Ότι δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα το πρόσωπό μου». Αντιλαμβάνεστε βέβαια πως η Μαρία Ηλιάκη ήθελε να την… πει στον Μάκη Πουνέντη ο οποίος μονίμως την… χλευάζει για το πρόσωπό της.

http://stakarfia.blogspot.com/2011/01/blog-post_4595.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...