Κλειστά τα φαρμακεία Τετάρτη- Πέμπτη- Παρασκευή
Διαδοχικές 24ωρες απεργίες την Τετάρτη, την Πέμπτη και την Παρασκευή θα κάνουν οι φαρμακοποιοί σε όλη τη χώρα, μετά την απόφαση που πήρε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος.
Την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν επίσης 24ωρες απεργίες τις ίδιες ημέρες. Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου θα συνεδριάσουν οι φαρμακευτικοί σύλλογοι της χώρας για να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους.
'Οπως λένε: "Ο διάλογος με το υπουργείο έληξε άδοξα γιατί ήταν προσχηματικός, κατά την άποψή μας. Διαφωνούμε σε τέσσερα σημεία: στο προτεινόμενο ωράριο που είναι εξουθενωτικό, στο ιδιοκτησιακό που είναι το πιο σοβαρό θέμα για εμάς, στις εκπτώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία που είναι υπερβολικές, και στα πληθυσμιακά κριτήρια, με τα οποία θα ανοίξουν χιλιάδες νέα φαρμακεία, γεγονός που θα καταστρέψει όλο το φαρμακευτικό σύστημα".
Σήμερα και αύριο Τρίτη θα είναι κλειστά τα φαρμακεία του Πειραιά
http://www.tlife.gr/Article/FN/0-9-11891.html
Την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν επίσης 24ωρες απεργίες τις ίδιες ημέρες. Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου θα συνεδριάσουν οι φαρμακευτικοί σύλλογοι της χώρας για να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους.
'Οπως λένε: "Ο διάλογος με το υπουργείο έληξε άδοξα γιατί ήταν προσχηματικός, κατά την άποψή μας. Διαφωνούμε σε τέσσερα σημεία: στο προτεινόμενο ωράριο που είναι εξουθενωτικό, στο ιδιοκτησιακό που είναι το πιο σοβαρό θέμα για εμάς, στις εκπτώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία που είναι υπερβολικές, και στα πληθυσμιακά κριτήρια, με τα οποία θα ανοίξουν χιλιάδες νέα φαρμακεία, γεγονός που θα καταστρέψει όλο το φαρμακευτικό σύστημα".
Σήμερα και αύριο Τρίτη θα είναι κλειστά τα φαρμακεία του Πειραιά
http://www.tlife.gr/Article/FN/0-9-11891.html


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...