O Bono, o τραγουδιστής των U2, τον περασμένο χρόνο είχε την ιδέα να επενδύσει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ στο Facebook για να αποκτήσει το 1,5% του δημοφιλούς site κοινωνικής δικτύωσης.
Η κίνηση του αυτή αποδείχθηκε τελικά χρυσοφόρα αφού με την πρόσφατη επένδυση 500.000.000$ που έκανε η Goldman Sachs στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης εκτόξευσε την αξία του από τα 8 στα 32 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έτσι και οι μετοχές του Bono από 150.000.000€ που ήταν η αξία τους πλέον εκτιμάται στα 576.000.000€
Η κίνηση του αυτή αποδείχθηκε τελικά χρυσοφόρα αφού με την πρόσφατη επένδυση 500.000.000$ που έκανε η Goldman Sachs στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης εκτόξευσε την αξία του από τα 8 στα 32 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έτσι και οι μετοχές του Bono από 150.000.000€ που ήταν η αξία τους πλέον εκτιμάται στα 576.000.000€



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...