Την πρόθεση της Renault-Nissan να επενδύσει άμεσα στη ρωσική αγορά, αναλαμβάνοντας τις τύχες της AvtoVAZ και δίνοντας ξανά ζωή στη Lada, ανακοίνωσε ο Carlos Ghosn.
Η αγορά της Ρωσίας είναι από τις ελάχιστες αναπτυσσόμενες, παρουσιάζοντας αύξηση, για το 2011, στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, της τάξεως του 40%, με 2,6 εκατομμύρια μονάδες!
/Η πρόβλεψη-εκτίμηση για το 2012, κάνει λόγο για περαιτέρω αύξηση, με κάτι λιγότερο από 3 εκατομμύρια μονάδες. Με αυτά τα δεδομένα, η φημολογούμενη πρόθεση της Renault-Nissan να επενδύσει στη ρωσική αγορά, μετουσιώνεται άμεσα, με τον CEO του Group, Carlos Ghosn, να μεταβαίνει στη Μόσχα, για να υπογράψει τη συμφωνία.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει την εξαγορά του 67,13%, έως το 2014, όταν και το ποσοστό θα αυξηθεί στο 74,5% της AvtoVAZ, με το γαλλο-ιαπωνικό γκρουπ να επενδύει περίπου 742 εκατομμύρια δολάρια.
Στα άμεσα πλάνα, είναι η "αναστύλωση" -στα πρότυπα της Dacia- της παραπαίουσας Lada, με την παραγωγή 1,4 εκατομμυρίων μονάδων έως το 2015.
"H Ρωσία θα είναι, έως το 2015, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Είναι πλήρως ανταγωνιστική και γι αυτό οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μεταφέρει εκεί μέρος των επιχειρήσεών τους.
Σε ό,τι αφορά στη Lada, σύντομα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα γίνει η κορυφαία μάρκα στη Ρωσία", ήταν το σχόλιο του Carlos Ghosn.
autotriti.gr
Η αγορά της Ρωσίας είναι από τις ελάχιστες αναπτυσσόμενες, παρουσιάζοντας αύξηση, για το 2011, στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, της τάξεως του 40%, με 2,6 εκατομμύρια μονάδες!
/Η πρόβλεψη-εκτίμηση για το 2012, κάνει λόγο για περαιτέρω αύξηση, με κάτι λιγότερο από 3 εκατομμύρια μονάδες. Με αυτά τα δεδομένα, η φημολογούμενη πρόθεση της Renault-Nissan να επενδύσει στη ρωσική αγορά, μετουσιώνεται άμεσα, με τον CEO του Group, Carlos Ghosn, να μεταβαίνει στη Μόσχα, για να υπογράψει τη συμφωνία.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει την εξαγορά του 67,13%, έως το 2014, όταν και το ποσοστό θα αυξηθεί στο 74,5% της AvtoVAZ, με το γαλλο-ιαπωνικό γκρουπ να επενδύει περίπου 742 εκατομμύρια δολάρια.
Στα άμεσα πλάνα, είναι η "αναστύλωση" -στα πρότυπα της Dacia- της παραπαίουσας Lada, με την παραγωγή 1,4 εκατομμυρίων μονάδων έως το 2015.
"H Ρωσία θα είναι, έως το 2015, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Είναι πλήρως ανταγωνιστική και γι αυτό οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μεταφέρει εκεί μέρος των επιχειρήσεών τους.
Σε ό,τι αφορά στη Lada, σύντομα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα γίνει η κορυφαία μάρκα στη Ρωσία", ήταν το σχόλιο του Carlos Ghosn.
autotriti.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/renault-nissan-lada_18.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...