Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Εξομολόγηση του Βουτσά: «Δεν έχω μία!»

sokaristiki exomologisi tou voutsa den exo mia 1 315x236 300x224 Εξομολόγηση του Βουτσά: «Δεν έχω μία!»Ως ηθοποιός ο Κώστας Βουτσάς έβγαλε πολλά χρήματα. Ταινίες, θέατρο, τηλεόραση και πολλά άλλα, του απέφεραν καλές αμοιβές. Ωστόσο ο ίδιος δηλώνει πως πλέον… δεν έχει μια!
«Τώρα δεν έχω μια! Ότι περιουσία είχα την άφησα στις γυναίκες μου και τώρα ταλαιπωρούνται εκείνες με τα χαράτσια! Εγώ νοικιάζω ένα ρετιρέ με 700 ευρώ το μήνα και δεν έχω τίποτα.
Ποτέ δεν αγάπησα τα χρήματα, ειλικρινά μου έρχονταν πάντα αλλά ποτέ δεν ήμουν φιλοχρήματος. Τότε που έκανα τις ταινίες, ο βασικός μισθός στο θέατρο ήταν 1400 δρχ το μήνα κι εγώ έπαιρνα μεροκάματο 6000! Και αυτό χάρη στην Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Εκείνη έπαιρνε 9000, κι εγώ, ο Παπαμιχαήλ, η Καρέζη και 5-6 ηθοποιοί ακόμη παίρναμε τέτοια ποσά. Και ευτυχώς είχα την δεύτερη γυναίκα μου την Θεανώ, η οποία ήταν πολύ λογική, είχε σπουδάσει και οικονομικά και μου έλεγε: «Κωστή να πάρουμε ένα διαμέρισμα στο Καβούρι;» «Πάρτο» της έλεγα εγώ, κι εκείνη το αγόραζε στο όνομά μου, όχι στο δικό της. Μετά στο Κολωνάκι, στον Λυκαβηττό, έτσι έκανα περιουσία. Δεν έχω κανένα παράπονο» τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ.
Πηγή: gossiptv
 http://troktiko.eu/2012/12/eksomologisi-tou-voutsa-den-exo-mia/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...