Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ο γιος του Γιώργου Παπαδάκη ( μέλος της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ ) σε σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Ο νεαρός Φοίβος σπουδάζει δημοσιογραφία και είναι μέλος της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ
Το γύρο του διαδικτύου κάνει από χθες η είδηση ότι ο γιος του Γιώργου Παπαδάκη, Φοίβος, είναι ανάμεσα στους έξι νέους που πρωταγωνιστούν στο τηλεοπτικό σποτ της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο νεαρός Φοίβος, ο οποίος σπουδάζει δημοσιογραφία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, είναι μέλος της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ και συμμετέχει στο προεκλογικό τηλεοπτικό σποτ με κεντρικό σύνθημα "θέλω να ζήσω με αξιοπρέπεια. Στις 25 Γενάρη έχω την ευκαιρία".
http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=34806 Ο Γιώργος Παπαδάκης έγινε έξαλλος με τη δημοσιότητα που πήρε το θέμα και στο τέλος της σημερινής εκπομπής έστειλε αυστηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: «Θα ήθελα ένα μήνυμα να στείλω προσωπικό. Αγαπάω πάρα πολύ τους συνεργάτες μου και τους θεωρώ οικογένειά μου, δεν θα ανεχτώ ποτέ να πει κάποιος κάτι εναντίον συνεργατών μου ή να παραβιάσει τα προσωπικά τους δεδομένα. Θεωρώ οικογένειά μου τους συνεργάτες μου. Η φυσική μου οικογένεια... η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, το εγγόνι μου... Όποιος διανοηθεί να τα βάλει με κάποιο μέλος από την οικογένειά μου θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα! Δυστυχώς έχω το προνόμιο να τα λέω από την τηλεόραση. Καλημέρα Ελλάδα! http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=46&art_id=34809

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...