Συγκεκριμένα συνολικά ψήφισαν 299 βουλευτές , εκ των οποίων 258 ψήφισαν υπέρ και 41 βουλευτές ψήφισαν κατά.
«Ναι» στον προϋπολογισμό ψήφισαν οι βουλευτές των κομμάτων του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, που στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου αλλά και οι βουλευτές της Δημοκρατικής Συμμαχίας.
Ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει προβλέψεις για έλλειμμα 5,4% του ΑΕΠ (συμπεριλαμβανομένου και του προγράμματος ανταλλαγής ομολόγων), έναντι 9% που θα κλείσει το 2011.
Επίσης, προβλέπει πρωτογενή πλεονάσματα 1,1% του ΑΕΠ, και συνέχιση της ύφεσης.
Η υπερψήφιση του προϋπολογισμού είχε τεθεί από τους διεθνείς δανειστές μας ως μία από τις βασικές προϋποθέσεις για τη νέα δανειακή σύμβαση.
Ωστόσο, η ύφεση του 2011, που ξεπέρασε τις προβλέψεις, αλλά και η κατάρρευση των εσόδων, σε συνδυασμό με το δύσκολο σκηνικό που διαμορφώνεται, κάνει πολλούς να υποστηρίζουν ότι οι στόχοι του προϋπολογισμού βρίσκονται «στον αέρα».
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης υπενθύμισε ότι είναι ο πρώτος προϋπολογισμός του Ελληνικού κράτους που ψηφίζεται με διευρυμένη πλειοψηφία από το 1952.
newsbomb.gr


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...