Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, 30χρονος εργάτης ιδιωτικού συνεργείου εργολάβου,εκτελούσε εργασίες σε στύλο της ΔΕΗ στην περιοχή του Γαζίου.
Ξαφνικά ο ξύλινος στύλος έσπασε με αποτέλεσμα οι άτυχος 30χρονος να πέσει απο μεγάλο ύψος στο έδαφος. Σοβαρότατα τραυματισμένος διεκομίσθει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου, δυστυχώς εξέπνευσε.
Προανάκριση διενεργείται απο το Α' Αστυνομικό Τμήμα Ηρακλείου.
http://www.flashnews.gr/
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_7757.html



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...