Σε αυτό το παιχνίδι του ΠΑΣΟΚ, που – για λόγους λαϊκισμού - ρίχνει το κύρος της Ελληνικής Βουλής, εμείς δεν συμμετέχουμε».
Αυτό δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπο της ΝΔ, σε ερώτηση δημοσιογράφων για την επιστολή Καρχιμάκη προς την Βουλή, τονίζοντας ότι «για τη Νέα Δημοκρατία η μόνη οδός που θα ρίξει φως και διαφάνεια, είναι η πρότασή της για έλεγχο του “πόθεν έσχες” όλων όσοι διετέλεσαν πρωθυπουργοί, υπουργοί, υφυπουργοί ή αρχηγοί κομμάτων από το 1974 έως και σήμερα».
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Καρχιμάκης είχε προτείνει να κληθούν οι βουλευτές όλων των κομμάτων από τη Βουλή και να δώσουν εξουσιοδότηση στις ελβετικές τράπεζες και Αρχές να ανοίξουν τους λογαριασμούς τους, αν υπάρχουν.
http://www.newsbeast.gr/


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...