Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Παρελθόν ο Παπαδάκης απο το Sold out

ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕ Ο ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ! ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ Η ΛΟΓΙΚΗ
Με αφορμή το τρέιλερ του Sold out, o Γιώργος Παπαδάκης έκανε την αυτοκριτική του και ανακοίνωσε πώς ο ίδιος θα σταματήσει από την εκπομπή! Συγκεκριμένα τόνισε: «Τι πιο ωραίο να το παρουσίαζε ένας….
πιο νέος άνθρωπος… Καμιά φορά πρέπει κάποιος να ομολογεί και τα λάθη του! Ήταν λάθος μου μετά από τέσσερις ώρες κάθε πρωί να κάνω ψυχαγωγία… Ενώ ο προγραμματισμός ήταν πάρα πολύ σωστός, οι συντελεστές ήταν πάρα πολύ σωστοί, δεν κόλλαγα εγώ… Δεν θα σταματήσει, μπορεί να γίνει με άλλους ανθρώπους, άλλος συνδυασμός. Το λάθος είναι μόνο δικό μου και δεν το ρίχνω σε κανέναν από τους συνεργάτες μου». Όταν ο δημοσιογράφος, Βασίλης Σκουρής του είπε:» Γιατί βρε Γιώργο σ” εμένα άρεσε». Τότε ο δημοσιογράφος είπε: «Σ” εσένα και άλλους δέκα» και όλοι έβαλαν τα γέλια!
http://www.trelokouneli.gr/parelthon-o-papadakis-apo-to-sold-out/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...