Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Η γυναίκα που έδερνε ο γόης Aνδρέας Μπάρκουλης


i gynaika pou ederne o gois Andreas mparkoulis 1 315x236 250x180 Η γυναίκα που έδερνε ο γόης Aνδρέας ΜπάρκουληςΠοια είναι η γνωστή ηθοποιός που την έσπαγε στο ξύλο ο Ανδρέας Μπάρκουλης; Η εξομολόγηση του θρυλικού πρωταγωνιστή στην αυτοβιογραφία του ότι ξυλοκοπούσε συνάδελφό του έχει ανάψει φωτιές στη σοουμπίζ, με αρνητικά κυρίως σχόλια για τη βίαιη στάση του απέναντι στο γυναικείο φύλο. Η «Εspresso» αποκαλύπτει σήμερα το προφίλ της διάσημης ηθοποιού στην οποία αναφέρεται ο ηθοποιός και παράλληλα φέρνει στο φως δύο άγνωστες σχέσεις του σταρ στη δεκαετία του ’60, με δύο επώνυμες γυναίκες που… ξεδιαλύνουν τις φήμες ότι «ο Μπάρκουλης την εποχή της δόξας του και της μεγάλης γοητείας του έδερνε γυναίκες».
Θέλοντας να μάθουμε ποια είναι η συνάδελφός του Μπάρκουλη που την έσπαγε στο ξύλο συγκεντρώσαμε πάρα πολλές μαρτυρίες και θα πρέπει να τονίσουμε πως όλες συγκλίνουν στο πρόσωπο μιας παλιάς, δημοφιλούς πρωταγωνίστριας, η οποία έγραψε λαμπρή ιστορία στο ελληνικό σινεμά την ίδια εποχή με εκείνον. «Είναι μια δυναμική γυναίκα με την οποία διατηρούσε επεισοδιακό δεσμό, αφού πραγματικά έπεφτε πολύ ξύλο. Λέγεται πως η εν λόγω ηθοποιός είχε σχέση αγάπης και μίσους μαζί του και μάλιστα κάποια στιγμή ακούστηκε ότι είχε παίξει ρόλο στο να γίνει γνωστό πως ο ηθοποιός ήταν μπλεγμένος με τα ναρκωτικά, γεγονός που τον οδήγησε τότε να… ξενιτευτεί στην Αμερική» και συμπληρώνει με χιούμορ: «Είναι γνωστό για την ηθοποιό ότι και με άλλους άντρες που είχε σχέση μετά τον Μπάρκουλη το… ξύλο δεν έλειπε. Μπορεί και της άρεσε…»
H ηθοποιός, που έχει περάσει τα τελευταία χρόνια αρκετές περιπέτειες με την υγεία της, έχει περιορίσει κατά πολύ τις δημόσιες εμφανίσεις της. Ανάμεσα στις συγκλονιστικές αποκαλύψεις που κάνει στη βιογραφία του με τον τίτλο «Κορίτσια, ο Μπάρκουλης και άλλα δεινά», ο πάλαι ποτέ μέγας καρδιοκατακτητής του ελληνικού σινεμά αναφέρει για συνάδελφό του, με την οποία είχε δεσμό: «Την έσπαγα στο ξύλο καθημερινά, κάτι που δεν είχα ξανακάνει σε άλλη γυναίκα. Είχε δικό της κρεβάτι στον Ερυθρό Σταυρό, πότε με σπασμένο χέρι και πότε με σπασμένο κεφάλι. Ερχόταν μπαταρισμένη και έβριζε μέχρι και τον πατέρα μου. Τελικά τις ξανάτρωγε…»
Με αφορμή την απροσδόκητη εξομολόγηση του πρωταγωνιστή άρχισαν τα… όργανα στο Διαδίκτυο αλλά και στις κουτσομπολίστικες τηλεοπτικές εκπομπές, με διάφορες αιχμές εναντίον του σχετικά με τον χαρακτήρα του, ενώ δεν έλειψαν και οι… συνειρμοί για το ποια μπορεί να είναι η γυναίκα που την έσπαγε στο ξύλο. Μία από τις γνωστές γυναίκες που έχει βρει τον μπελά της με την αποκάλυψη του ηθοποιού περί… ξύλου στις γυναίκες, είναι η Ματούλα, η οποία υπήρξε ένα από τα «κορίτσια του Μπάρκουλη» και μάλιστα όταν ήταν στην εφηβεία. «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνδέουν εμένα με αυτό το συμβάν! Εγώ τον γνώρισα 13 χρόνων, σε ένα γύρισμα που έκανε δίπλα στο σπίτι μου, στην Κυψέλη, και ήταν ο πρώτος άντυρας της ζωής μου… Τον ερωτεύτηκα, γιατί εκτός από κούκλος ήταν πολύ ευγενής, πολύ γλυκός και ένας κύριος με κάπα κεφαλαίο, όπως είναι μέχρι σήμερα απέναντί μου. Η σχέση μας, που πάντα χαρακτηρίζεται από αγάπη και σεβασμό, κρατάει μέχρι σήμερα. Μάλιστα πριν από λίγο καιρό παρευρέθηκα σε μια τιμητική βραδιά που έγινε για τον Ανδρέα και η απόδειξη της παντοτινής εκτίμησής του στο πρόσωπό μου ήταν το ότι μόλις με είδε, μου πρόσφερε ένα τριαντάφυλλο που κρατούσε στα χέρια του».
Η τρυφερή σχέση και ο έρωτας με την Καίτη Γκρέι
Η Καίτη Γκρέυ στην αυτοβιογραφία της «Αυτή είναι η ζωή μου», που κυκλοφόρησε το 1983, αποκαλύπτει τον δεσμό της με τον Ανδρέα Μπάρκουλη και όπως φαίνεται, παρά τις φήμες που κυκλοφορούσαν τότε για το… μακρύ χέρι του, της φέρθηκε τρυφερά! Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, το ειδύλλιό τους άρχισε με το… κυνηγητό του δημοφιλούς πρωταγωνιστή.
Συγκεκριμένα, η λαϊκή τραγουδίστρια αναφέρει ότι ο Μπάρκουλης διέδιδε στο καλλιτεχνικό περιβάλλον πως τα είχε μαζί της, γεγονός που μόλις το πληροφορήθηκε την έβγαλε από τα ρούχα της και του παρήγγειλε μέσω του κοινού τους φίλου Κώστα Κακκαβά πως δεν είναι άντρας… Μια βραδιά, την εποχή που η Γκρέυ τραγουδούσε στο κέντρο «Καλαμίτσα» της Θεσσαλονίκης, μπήκε ξαφνικά στη σάλα ο Μπάρκουλης και της ζήτησε να βγουν έξω να μιλήσουν.
«Μόλις είχα τελειώσει την παράσταση με πλησίασε ένας σερβιτόρος και μου είπε πως ο Μπάρκουλης με περίμενε στο αμάξι του να μου μιλήσει» αναφέρει η τραγουδίστρια. «Βγήκα έξω από το κέντρο και πήγα κοντά στο αμάξι του. Εσκυψα πάνω από το παράθυρο και του ζήτησα να μου εξηγήσει γιατί είπε αυτό το πράγμα στον Κακκαβά. “Δεν είμαι ανθρωποφάγος” είπε εκείνος “έλα μέσα στο αυτοκίνητο να καθίσεις και τα λέμε”. Μόλις άνοιξα την πόρτα και δεν είχα καθίσει καλά-καλά, έβαλε μπρος -είχε ένα MG- και έφυγε από το μαγαζί. Επειδή είχα ακούσει πολλά για τον Μπάρκουλη, ότι δέρνει γυναίκες και άλλα τέτοια, φοβήθηκα… Είδα ότι με έβγαζε έξω απ” τη Θεσσαλονίκη. Σταμάτησε σε μια ερημιά κι εκεί μιλήσαμε. Τον ρώτησα γιατί διαδίδει τέτοια πράγματα για εμένα και μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου κι επειδή μου έδειξε στοργή και αγάπη, τα φτιάξαμε…»
Πηγή:espresso
http://troktiko.eu/2013/04/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...