Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Kατερίνα Στανίση: «Έχασα ό,τι είχα και δεν είχα. Έμεινα στον άσο»

Katerina stanisi exasa oti eixa kai den eixa emeina ston aso 1 315x236 Kατερίνα Στανίση: «Έχασα ό,τι είχα και δεν είχα. Έμεινα στον άσο»Πάλι από την αρχή ξεκινά την καριέρα της η Κατερίνα Στανίση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει η ίδια καθώς όπως όλοι οι Έλληνες, έτσι και εκείνη έχει οικονομικά προβλήματα.
Σε συνέντευξή της, παραδέχεται πως ό,τι είχε και δεν είχε σε χρήματα, τα έχασε. Η ίδια εξηγεί: «Έχω κάνει πολλές σπατάλες. Έχω ρίξει πολλά λεφτά στα ρούχα. Περισσότερο στα ρούχα της δουλειάς. Αλλά είναι και όπλα αυτά. Τώρα τελευταία έβαλα κι εγώ μυαλό. Αν και ό,τι χρήματα είχα μαζέψει τα έχασα όλα.
Ό,τι είχα και δεν είχα» λέει η τραγουδίστρια στη real και συνεχίζει: «Έμεινα στον άσο, μου τα είχαν κάνει όλα ομόλογα και τα “φαγε η τράπεζα. Εγώ χρηματιστήριο δεν ξέρω να παίζω, αυτοί τα παίξανε. Εγώ ήξερα ότι τα λεφτά είναι σταθερά, κλειστά… Εγώ δεν τα ήξερα αυτά. Ήταν ένα αρκετά σεβαστό ποσό, που το είχα όχι για τα γηρατειά μου, αλλά για να “χω μια πισινή. Οπότε, τώρα ξεκινάω πάλι απ” την αρχή. Και είναι πολύ δύσκολο να ξεκινάς πολλές φορές απ” την αρχή, γιατί δεν είμαι 20 χρόνων. Δυστυχώς».

http://troktiko.eu/2013/04/katerina-stanisi-exasa-oti-eixa-kai-den-eixa/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...