Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

ΦΑΠ(Α) έφαγε η Ελένη Μενεγάκη από την Eφορία

fapa efage i eleni menegaki apo tin Eforia 1 315x236 250x180 ΦΑΠ(Α) έφαγε η Ελένη Μενεγάκη από την EφορίαΗ Ελένη Μενεγάκη πρέπει να είναι η μοναδική Ελληνίδα που πήγε σε εφορία να πληρώσει και την έστειλαν σπίτι της γιατί δεν έβρισκαν το όνομά της στις λίστες των οφειλετών.
Που λέτε λοιπόν σήμερα το Λενιώ είπε να μοιραστεί τον πόνο της με τους συνεργάτες της και τους τηλεθεατές.
«Δεν ξέρετε τι μου συνέβη σήμερα; Μου ήρθε προχθές ο ΦΑΠ του 2012, χωρίς να μου έχει έρθει του 2011 και έπρεπε να τον πληρώσω μέχρι την Παρασκευή. Πάω λοιπόν στην εφορία και μου λένε ότι δεν μπορούν να δεχθούν τα χρήματα γιατί δεν με βρίσκουν στις καταστάσεις τους», είπε με ένα πονηρό γελάκι.
Μεγάλη εντύπωση της έκανε όλο αυτό της Ελένης, που μάλλον δεν έχει πολλά πολλά με δημόσιες υπηρεσίες και κάτι που για άλλους είναι φυσιολογικό, εκείνης της φαντάζει αξιοπερίεργο.
«Μα αναρωτιόμουν… Είναι δυνατόν να μου έρθει ο ΦΑΠ του 2012, χωρίς να μου έχει έρθει ο ΦΑΠ του 2011; Τι γίνεται; Έχει χαθεί; Τι συμβαίνει;», αναρωτήθηκε η παρουσιάστρια, αλλά κανείς δεν είχε απάντηση να της δώσει.
Πηγή: star
http://troktiko.eu/2013/03/fapa-efage-i-eleni-menegaki-apo-tin-eforia/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...