προσπαθώντας να διασχίσει τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας βρέθηκε κάτω από τις ρόδες ενός δικύκλου.
Όλα έγιναν πριν λίγες μέρες, την ώρα που η Μπέσυ Μάλφα πήγαινε στο θέατρο “Λαμπέτη”, όπου πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ζείτε παίδες Ελλήνων». Προσπαθώντας να διασχίσει τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, ένα μηχανάκι που έκανε ζικ-ζακ ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, έπεσε πάνω της και την παρέσυρε. Αμέσως σταμάτησε η κυκλοφορία και όλοι έσπευσαν να βοηθήσουν την ηθοποιό, αλλά και τον οδηγό της μηχανής που έχασε την ισορροπία τους και έπεσε πάνω της.
«Άγιο είχα», δήλωσε χαρακτηριστικά η Μπέσυ Μάλφα στην εφημερίδα Espresso η οποία αντιμετώπισε με ψυχραιμία το περιστατικό.
«Εγώ έφταιγα, γιατί περνούσα ανάμεσα από τα αμάξια. Με παρέσυρε το μηχανάκι, αλλά δεν έγινε τίποτα σοβαρό. Σταμάτησε ο άνθρωπος. Έπαθα διάστρεμμα στο αριστερό πόδι, χωρίς να είναι κάτι σοβαρό. Δόξα τω Θεώ, απ' ό,τι φαίνεται είχα άγιο. Πολύ φτηνά τη γλίτωσα».
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_1448.html



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...