Σε σχετική ανακοίνωση του ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων Ν. Χανίων επισημαίνει ότι:
«Η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε δεν μπορεί πλέον να δικαιολογήσει καμία ολιγωρία, καμία επανάπαυση και αναμονή.
Όλοι μας πλέον έχουμε φτάσει σε απελπιστική κατάσταση. Το σύνολο των μικρομεσαίων κτηνοτρόφων του νομού όπως και όλης της χώρας αντιμετωπίζει πρόβλημα επιβίωσης. Η μόνη μας ελπίδα βρίσκεται στην άμεση οργάνωση του αγώνα μας ενάντια σ’ αυτές τις καταστροφικές πολιτικές. Άμεσα, χωρίς άλλη καθυστέρηση, αγωνιστικά, να διεκδικήσουμε την ικανοποίηση άμεσων άλλα και γενικότερων αιτημάτων που θα επιτρέψουν σ’ εμάς και τις οικογένειές μας να συνεχίσουμε να ζούμε στα χωριά μας».
http://troktiko.eu/2011/12/dunamikes-kinhtopoiiseis-etoimazoun-oi-kthnotrofoi-sta-chania/


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...