Οι ιδιοκτήτες, μη μπορώντας να καλύψουν το κόστος συντήρησης τους, σκηνοθετούν εμπρησμούς των οχημάτων τους προκειμένου να εισπράξουν από τις ασφαλιστικές εταιρίες την αποζημείωση και να απαλλαγούν από το άχθος των φόρων.
Αυτό το σενάριο τουλάχιστον υποστηρίζουν αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες, οι οποίες επιστρατεύουν πλέον έως και ντέτεκτιβ προκειμένου να προστατέψουν τα συμφέροντα τους. Το μόνο απορίας άξιο λοιπόν, είναι σε ποιο σημείο μπορεί να φτάσει το ελληνικό μυαλό και τι θα σκαρφιστεί για να εκμεταλλευτεί την κρίση…
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_9419.html



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...