Μία νταλίκα που ξεκίνησε από τη Στυλίδα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, ξέφυγε από την πορεία της, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, το οποίο ευτυχώς ήταν άδειο και καρφώθηκε στα κάγκελα της Εθνικής οδού σε απόσταση αναπνοής από την είσοδο καταστήματος.
Ο οδηγός δήλωσε στην αστυνομία ότι ένιωσε μια μικρή αδιαθεσία που τον έκανε να χάσει τον έλεγχο. Μεταφέρθηκε για προληπτικούς κυρίως λόγους στο νοσοκομείο Λαμίας με ασθενοφόρο, ενώ τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διερευνά το δεύτερο τμήμα τροχαίας αυτοκινητοδρόμων Φθιώτιδας.
http://troktiko.eu/2011/12/ntalika-karfothhke-sta-kagkela-ths-ethnikis/
Ο οδηγός δήλωσε στην αστυνομία ότι ένιωσε μια μικρή αδιαθεσία που τον έκανε να χάσει τον έλεγχο. Μεταφέρθηκε για προληπτικούς κυρίως λόγους στο νοσοκομείο Λαμίας με ασθενοφόρο, ενώ τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διερευνά το δεύτερο τμήμα τροχαίας αυτοκινητοδρόμων Φθιώτιδας.
http://troktiko.eu/2011/12/ntalika-karfothhke-sta-kagkela-ths-ethnikis/


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...