H βουλευτής που υπογράφει την επιστολή των έξι βουλευτών για την έναρξη των διαδικασιών , τόνισε πως «δώσαμε το στίγμα μας έξι βουλευτές από την νεώτερη γενιά δεν ήμασταν λαγοί κανενός» απαντώντας στα σχόλια περί «Βενιζελικών» βουλευτών. «Οι βουλευτές δεν εισακουστήκαμε ποτέ», δήλωσε, προσθέτοντας πως οι διαδικασίες για την εκλογή νέου αρχηγού πρέπει να είναι ανοιχτές όπως το 2007, διαφορετικά η «τράπουλα θα είναι σημαδεμένη».
«Δεν χρειάζονται 4 δεξιά κόμματα στη χώρα» υπογράμμισε, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για την ιδεολογική κατεύθυνση του ΠΑΣΟΚ.
http://troktiko.eu/2011/12/dexio-komma-katelhxe-to-pasok-gia-th-nantia-giannakopoulou/


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...