Το στολίδι φιλοτέχνησε ο ζωγράφος Matthias Waske και παρουσιάζει την Γερμανίδα καγκελάριο ως αγγελάκι να κρατάει το ευρώ στα χέρια της.
Τώρα ποιος θα βάλει επάνω στο δέντρο του το συγκεκριμένο «στολίδι» είναι άγνωστο, αλλά σίγουρα ο άνθρωπος που θα το κάνει στερείται γούστου.
http://www.on-news.gr/2011/12/blog-post_2635.html


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...