Αυτή τη στιγμή, στο Alter υπάρχουν τουλάχιστον 5 άνθρωποι, οι οποίοι έμειναν άστεγοι! Χρωστούν παντού, δεν είχαν να πληρώσουν όχι το ενοίκιο αλλά κανέναν λογαριασμό και πλέον κοιμούνται και τρωνε μέσα στο κανάλι! Εκεί παραδόξως υπάρχει ακόμα ρεύμα άρα και θέρμανση…
ΠΗΓΗ: thousandnews.gr


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...