170 ευρώ που είχε, πέταξαν το πτώμα δίπλα στο χαντάκι.
Το έγκλημα διαπράχθηκε στις 12.20 τη νύχτα της 14ης Αυγούστου, στο 4ο χλμ του παράδρομου της Αττικής Οδού στην Ελευσίνα (θέση Σκάρπα, στο ρεύμα προς Κόρινθο).
Οι δύο ληστές είχαν στήσει ενέδρα στο εν λόγω σημείο, το οποίο είναι ερημικό, και ανέμεναν κάποιο υποψήφιο θύμα.
Την ώρα εκείνη έτυχε να περάσει από εκεί ο 29χρονος, ο οποίος περιπολούσε σε πλαίσιο της αποτροπής ληστειών. Μόλις εμφανίστηκε, επιβαίνοντας στο αυτοκίνητο της εταιρίας του, οι ληστές πετάχτηκαν ξαφνικά μπροστά του και τον ακινητοποίησαν με την απειλή του καλάσνικοφ.
Όταν ο άτυχος υπάλληλος της εταιρίας ασφαλείας προσπάθησε να αντιδράσει, οι κακοποιοί τον πυροβόλησαν εν ψυχρώ και τον σκότωσαν.
Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητο του θύματος και αφού πήγαν, στη 1.15 τα ξημερώματα, στα διόδια της Αττικής Οδού, στο Ρουπάκι Ασπροπύργου, λήστεψαν τον υπάλληλο.
Οι δύο συλληφθέντες έχουν καταδικαστεί κατά το παρελθόν για κλοπές και ναρκωτικά.
http://fimotro.blogspot.com/



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...