Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Ρομάν Γκροσέαν : «Είμαι ο χειρότερος αντίπαλός μου»

 «Είμαι ο χειρότερος αντίπαλός μου»
 
Τον εαυτό του χαρακτήρισε ως το χειρότερο αντίπαλό του τη φετινή σεζόν ο Ρομάν Γκροσέαν. Ο πιλότος της Lotus έχει δεχτεί έντονες κριτικές για τα λάθη του και κατ’ επέκταση τα ατυχήματα που έχει προκαλέσει στις εκκινήσεις των γκραν πρι.
Ωστόσο, ο Γκροσεάν θέλει να αφήσει πίσω του τις άσχημες στιγμές και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό στα τέσσερα τελευταία γκραν πρι του πρωταθλήματος.
«Εγώ και η ομάδα έχουμε κάνει πολύ δουλειά, προσπαθώντας να καταλάβουμε κάποια πράγματα και όντως αυτό έχει βοηθήσει. Όμως τη φετινή σεζόν εγώ ο ίδιος είμαι ο χειρότερος εχθρός μου».
«Ελπίζω από εδώ και στο εξής να αφήσω πίσω μου αυτές τις εκκινήσεις και να κοιτάξουμε μπροστά», ανέφερε ο 26χρονος πιλότος.
Ο Γκροσεάν βρίσκεται στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας 127 βαθμούς από τον πρωτοπόρο, Σεμπάστιαν Φέτελ, έχοντας εγκαταλείψει πέντε φορές, τρεις εκ των οποίων στον πρώτο γύρο.
Πηγή: sport-fm.gr
http://troktiko.eu/2012/10/eimai-o-cheiroteros-antipalos-mou/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...