Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Αναστασία Γιουσέφ: Η χορεύτρια απο το YOLO του TUS

Όνομα : Αναστασία                  
Επίθετο: Γιουσέφ 
Ζώδιο : Λέων                         
Πρώτη εμφάνιση : Χόρεψα σε ένα μικρό μαγαζί στην γειτονία μου μέχρι που ξεκίνησα επαγγελματικά. 
Σπουδές : Οικονομία και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Lower και στα Αγγλικά  
Ενδιαφέροντα : Χορός, γυμναστήριο, σκι και παραλία.   
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα να ασχοληθώ με τον καλλιτεχνικό χώρο και σε άλλους κλάδους πέρα του χορού και γενικά μια καλή ποιότητα ζωής.      
Και τώρα : Λατρεύω αυτό που κάνω και είμαι ευτυχισμένη.  
Στιγμή αδυναμίας : Δεν φανερώνω τις αδυναμίες μου  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :....
Δεσμευμένη  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη χαχαχα 
Το ιδανικό αρσενικό : Να ξέρει να φέρετε σε μια γυναίκα, να έχει χιούμορ αλλά εκεί που πρέπει να είναι σοβαρός, να υπάρχει επικοινωνία, και πάνω απ΄όλα αληθινό αίσθημα.  
Αγαπημένη ταινία : Το λουλούδι της ερήμου.   
Στέκι : Δεν έχω  
Αξεσουάρ : Γενικά μου αρέσουν τα αξεσουάρ αρκεί να ταιριάζουν με το στυλ   
Ταξίδι : Ντουμπάι, Ταϊλάνδη, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία, Ρουμανία, Ολλανδία.  
Καλή συνήθεια : Καλοπροαίρετη πάντα με το χαμόγελο χωρίς να έχω κακία για τους ανθρώπους.   
Κακή συνήθεια : Καπνίζω πολυ και όταν θυμώνω καλύτερα να φύγουν όλοι μακριά μου χαχαχα  
Facebook name : anastasia bouklitsa & anastasia giousef














 Πηγές
http://johngreeks.blogspot.gr/2015/06/blog-post_21.html
http://nyxtobaths.blogspot.gr/2014/06/blog-post_92.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...