Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Την Κυριακή πέθανε το ΚΚΕ.... του Νίκου Μωραΐτη

του Νίκου Μωραΐτη

Λέω στη μάνα μου χθες: «Την Κυριακή θα δούμε και αν το ΚΚΕ είναι κανονικό ή δοτό κόμμα πια».
«Τι εννοείς;», μου λέει.
«Θα δούμε αν θα ψηφίσει ΟΧΙ στην πρόταση των δανειστών ή κάνα άκυρο», της λέω. Δεν βλέπεις τους βουλευτές του πώς τους περιποιούνται στα κανάλια της διαπλοκής;
Θύμωσε. «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ψηφίσουν ΟΧΙ», μου λέει.
Σήμερα, θυμάται τον πατέρα της που τον τραβάγαν στην Ασφάλεια και κλαίει.
Θυμάται τον πατέρα μου, που στις πλημμύρες του Περισσού έχασε την υγεία του στα υγρά υπόγεια για να στεγνώσουν τα Αρχεία, τον θείο μου, που του πήγαιναν βιβλία και σημειωματάρια στις φυλακές της Αίγινας.
Κλαίει η μάνα μου. Για τα νιάτα της. Για όσα πίστεψε. Για την κατάντια.
Οι αυταπάτες διαλύθηκαν.
Στο δημοψήφισμα της επόμενης Κυριακής, το ψηφοδελτιο του ΚΚΕ θα είναι άκυρο απέναντι στην Ιστορία.
Το ΚΚΕ σήμερα πέθανε ως μνήμη για εμένα και την οικογένειά μου.
Ζωή σε μας.

 http://www.altsantiri.gr/gnwmes/afstira-prosopiko-gia-mena-apopse-pethane-to-kke/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...