Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Η Σούλα, η Κούλα και ο Μήτσος ο…τεντάς !!!

Ήταν κάποτε δύο φίλες, η Σούλα και η Κούλα και συζήταγαν τα νέα τους. Όπως το έφερε η κουβέντα, λέει η Σούλα:

– Άσε, προχθές που φύσαγε πολύ μου χάλασε η τέντα. Μήπως ξέρεις κανέναν καλό τεντά για να μου τη φτιάξει;

Η Κούλα της λέει:

– Α ναι! Να σου στείλω τον Μήτσο. Είναι πολύ καλός.

Και της δίνει το τηλέφωνο.
Την επομένη τον παίρνει και κλείνουν ραντεβού για να έρθει να φτιάξει την τέντα. Φτάνει η μέρα του ραντεβού και χτυπάει το κουδούνι.

– Ποιος είναι; λέει η Σούλα.
– Ο Μήτσος ο τεντάς είμαι, απαντά.

Του ανοίγει η Σούλα και ο Μήτσος βγαίνει στο μπαλκόνι για να δει τη ζημιά. Τον ρωτάει αν θέλει καφέ. Αυτός λέει ναι, ανεβαίνει στα κάγκελα για να κάνει την επισκευή και η κυρία πηγαίνει στην κουζίνα να φτιάξει το καφεδάκι.
Μετά από λίγα λεπτά χτυπάει το κουδούνι και η Σούλα πάει να ανοίξει.

– Ποιος είναι, ρωτάει.
– Ο Μήτσος ο τεντάς είμαι!
– Μα ο Μήτσος είναι στο μπαλκόνι και φτιάνει την τέντα.
– Όχι εγώ είμαι! Έπεσα!

 http://www.stroumfaki.org/2015/06/blog-post_107.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...