Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Fernando Alonso : Περίεργο το ατύχημα

Ξεκίνησα πολύ καλά σήμερα και κέρδισα πολλές θέσεις στην πρώτη και δεύτερη στροφή. Ήμουν 14ος ή κάπου εκεί και μετά ο Kimi ήταν με τη μαλακή γόμα, έτσι βγήκε από τη στροφή 2 με πολύ σπινάρισμα, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του να κινείται (σ.σ. εννοεί δεξιά και αριστερά) και όλοι μας τον περνούσαμε από δεξιά και από αριστερά. Εγώ ήμουν αριστερά του σε κάποιο σημείο, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του προς τ’ αριστερά, κι εγώ ήμουν εκεί.
Και οι δύο βρεθήκαμε στον τοίχο και ευτυχώς δεν τον χτύπησα στο κεφάλι, διότι, κοιτάζοντας το replay, προφανώς και φρέναρα, αλλά οι τροχοί μου ήταν στον αέρα. Έτσι, ήμουν κοντά σε αυτόν, αλλά κατά τύχη είμαστε και οι δύο μια χαρά, μα ήταν παράξενο. Ήμουν στη λάθος θέση, και ήταν ένα πολύ περίεργο ατύχημα, επειδή έχασε το μονοθέσιο με την πέμπτη ταχύτητα. Ήταν περίεργο, είχε πολύ χαμηλή πρόσφυση. Αλλά, είμαι μια χαρά. Πήγα στο ιατρικό κέντρο, καθώς υπάρχει υποχρεωτικός έλεγχος μετά από κάποια συγκεκριμένο Gs. Και οι δύο είμαστε μια χαρά, αυτό είναι το σημαντικό.

http://www.autoblog.gr/2015/06/21/alonso-periergo-to-atyxhma-tyxeros-o-kimi-pou-de-xtyphse/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...