Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση του Γιάννη Δημαρά για το ζήτημα της παραίτησής του από την βουλευτική του έδρα


Ευχαριστώ τους συντρόφους μου, τους συναγωνιστές και τις χιλιάδες των απλών πολιτών που μας τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες εκλογές για την Περιφέρεια Αττικής.

Τους κατανοώ και ακόμα πιο πολύ τους είμαι ευγνώμων για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράστασή τους. Με συγκινούν, γιατί με την ανιδιοτέλεια που τους χαρακτηρίζει μου ζητούν να μην παραιτηθώ από την βουλευτική μου έδρα.

Όμως, θα μου επιτρέψουν να τους πώ ότι, η δήλωσή μου τη νύχτα των εκλογών ισχύει.

Γνωρίζουν καλά και τους διαβεβαιώ, ότι η προσπάθειά μας και στον περιφερειακό αλλά και στον πολιτικό στίβο θα συνεχιστεί.

Όσοι βιάστηκαν να παίξουν στον στίβο της πολιτικής αναξιοπιστίας, να βρούν τους πρωταγωνιστές αλλού.

Σε αυτούς που, άλλα έλεγαν πριν τις εκλογές και άλλα έκαναν αμέσως μετά, με θύματα τα εκατομμύρια των απλών εργαζόμενων πολιτών.

Άλλωστε, οι Έλληνες περισσότερο από κάθε άλλη φορά έχουν ανάγκη την αξιοπιστία και το ήθος των πολιτικών. Γιατί, έτσι μόνο θα δυναμώνει η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Γιατί, έτσι μόνον θα διασφαλίσουμε τα δικαιώματα των πολιτών. Γιατί έτσι μόνο, θα προστατεύεται η εθνική μας κυριαρχία και τα εθνικά μας δίκαια.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
Φιλελλήνων 7, Αθήνα
Τ.2103226445
F.2103226259
W.www.armapoliton.gr
E. idimaras.press@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...