Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

BMW Sauber: Αλλαγή οδηγού



Η ομάδα της BMW Sauber προχώρησε σε αλλαγή 2ου οδηγού. Έτσι από τον αγώνα της Σιγκαπούρης μέχρι και το τέλος του πρωταθλήματος, ο 33χρονος Γερμανός οδηγός Nick Heidfeld θα αντικαταστήσει τον Ισπανό Pedro de la Rosa. Έτσι ο Nick θα αγωνιστεί με το 2ο μονοθέσιο της ομάδας τη C29 δίπλα στον Ιάπωνα Kamui Kobayashi.
Ο διευθυντής της ομάδας, Peter Sauber, δήλωσε: Ήταν μια δύσκολη απόφαση να πάρω σαν διευθυντής ομάδας και θέλω να ευχαριστήσω το Pedro για τον επαγγελματισμό που έδειξε. Φέρνοντας το Nick στην ομάδα, γνωρίζουμε πως έχουμε να κάνουμε με έναν οδηγό οποίος μπορεί να μας βοηθήσει στην ανάπτυξη του μονοθεσίου και να κρίνει την απόδοσή του.
Με τη σειρά του ο Ισπανός οδηγός, Pedro de la Rosa, δήλωσε: Είμαι ξαφνιασμένος με την απόφαση της ομάδας, αλλά την σέβομαι και εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Μένω ενεργός για το 2011.
Τέλος, ο Γερμανός οδηγός, Nick Heidfeld, δήλωσε: Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ και πάλι στη F1 με ένα τόσο καλό μονοθέσιο στην πίστα της Σιγκαπούρης. Είμαι έτοιμος. Μου μοιάζει σα να γυρνάω σπίτι μου, καθώς έτρεχα για 7 χρόνια στην ομάδα της Hinwil. Χωρίς αμφιβολία, νιώθω πως επιστρέφω σπίτι μου και αυτό θα με βοηθήσει να εξοικειωθώ σύντομα με το μονοθέσιο. Θέλω να ευχαριστήσω το Peter Sauber και για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου.


Πηγή: Press Release της BMW Sauber

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...