Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Aπαραδεκτοι εξυπηρετηση στο e-shop

Aπαραδεκτοι στο e-shop.

Εκανα μια παραγγελια αξιας και στη φορμα συμπληρωσα πως θελω να αποσταλει με courier με χρεωση δικια μου.
Με περνουν σημερα απο το κοντινοτερο καταστημα οπου εχουν παραδωθει τα προιοντα μου και λενε πως η παραδωση θα γινει την αλλη εβδομαδα οταν θα υπαρχει δρομολογιο για τη διευθυνση μου.
Ειναι η τεταρτη φορα που γινεται το συγκεκριμενο, και ολες τις φορες εχω επισημανει οτι γι'αυτο αποδεχομαι τη χρεωση courier για να εχω τα πραγματα που ζητω στην ωρα τους, αλλιως θα τα επαιρνα για παραδειγμα απο το you.gr που τα στελνει και δωρεαν με courier.
Κυριοι του e-shop αν διαβαζετε αυτο το μυνημα, παρακαλω αναθεωρηστε την πολιτικη σας γιατι μπορει να εχετε ανταγωνιστικες τιμες αλλα απο εξυπηρετηση εισαστε ακυροι εντελως, ειναι απαραδεκτο να διαφημιζετε παραδωση σε 3 ημερες (το πολυ) και τα κατα τοπους καταστηματα να το κανουν εβδομαδα.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/ei.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...