Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Κλέλια Ρένεση: Λάθος να γιορτάζουμε τη γέννηση του Χριστού στις 25/12

Η Κλέλια Ρένεση σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, αποκαλύπτει στον δημοσιογράφο Οδυσσέα Μητσόπουλο και την εφημερίδα «Αγορά» για ποιο λόγο δε γιορτάζει τα Χριστούγεννα.
«Δεν έχω καμία επαφή με τα Χριστούγεννα. Μάλλον την πάτησες μου με βάζεις σε γιορτινό τεύχος», λέει χαμογελώντας.
Και κατόπιν εξηγεί:
«Εννοείται ότι δεν στολίζω, για τέτοια είμαστε τώρα; Κατ' αρχάς, είναι λάθος να γιορτάζουμε την γέννηση του Χριστού στις 25 Δεκεμβρίου κι αν κάποιος διαβάσει ιστορία θα καταλάβει το «γιατί». Όλο αυτό είναι μια εμπορική πραγματικότητα. Οι μόνοι ευχαριστημένοι άνθρωποι από τις γιορτές είναι οι έμποροι. Είναι μια γιορτή καταναλωτισμού, τελεία και παύλα. Γιατί δηλαδή να χαρώ που ο απέναντι μου έβαλε λαμπάκια; Εγώ τα έχω όλο τον χρόνο στο σπίτι μου».
Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά για εκείνη; Η ηθοποιός σημειώνει:
«Ναι, έκανα πολλή δουλειά με τον εαυτό και τα πράγματα που επικοινώνησα με τον κόσμο πήγαν μια χαρά. Δεν έκανα τίποτα φθηνό και τίποτα υπό πίεση. Η μεγαλύτερη ευχή που κάνω για όλους μας είναι να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω προς την ελευθερία και το φως. Να νικήσουμε τους φόβους μας και να πάμε μπροστά. Εύχομαι όλοι οι Έλληνες και όλοι οι πρόσφυγες να έχουν μια καλύτερη ημέρα σε όλα τα επίπεδα».



http://www.news.gr/lifestyle/gossip/article/248970/klelia-renesh-lathos-na-giortazoyme-th-gennhsh-toy.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...