Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

F1 GP Μαλαισίας 2014: Νικητής ο Hamilton στο “1-2″ τής Mercedes

F1 Malaysia Podium GP Μαλαισίας 2014: Νικητής ο Hamilton στο 1 2 τής Mercedes
Αυτό που η Mercedes δεν κατάφερε να κάνει στην Αυστραλία, το πέτυχε στη Μαλαισία, κάνοντας το “1-2″, δείχνοντας ότι είναι η ομάδα που βρίσκεται μπροστά απ’ όλους αυτή τη στιγμή. Ο Lewis Hamilton δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο από τον Nico Rosberg, και με εξαιρετική διαχείριση ελαστικών στη στεγνή πίστα, πήρε την πρώτη του φετινή νίκη και τη δεύτερη με τη γερμανική ομάδα. Μαζί τους στο βάθρο ο Sebastian Vettel, που απείλησε για λίγο τον Rosberg.
Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, ο εκπληκτικός Nico Hulkenberg και οι Jenson Button, Felipe Massa, Valtteri Bottas, Kevin Magnussen και Daniel Kvyat. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τι έγινε στον αγώνα:
Πριν από την εκκίνηση, οι συνθήκες θύμιζαν την Παρασκευή, με την πίστα να είναι στεγνή και τον ήλιο να εμφανίζεται πού και πού. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 32°C και οδοστρώματος στους 51°C, έτσι ήταν φανερό ότι τα στεγνά ελαστικά θα τοποθετηθούν στα μονοθέσια. Οι 10 πρώτες θέσεις τού grid ήταν: Hamilton, Vettel, Rosberg, Alonso, Ricciardo, Raikkonen, Hulkenberg, Magnussen, Vergne και Button. Ο Massa ξεκίνησε 13ος και ο Bottas 18ος, λόγω τής ποινής που δέχτηκε χθες, με τη μέση γόμα να βρίσκεται στην πλειονότητα των μονοθεσίων.
Με το που έσβησαν τα 5 κόκκινα φώτα, ο Hamilton έμεινε πρώτος, και ο Rosberg πέρασε δεύτερος, μετά από πολύ καλή εκκίνηση. Το ίδιο καλά ξεκίνησε και ο Ricciardo, ο οποίος πέρασε στην 3η θέση, μπροστά από τους Vettel και Alonso, τον Hulkenberg να είναι πίσω από τον Ισπανό, και τον 7ο Raikkonen να έχει δέχεται πίεση από τον Magnussen. Στο τέλος τού πρώτου γύρου, ο Button κέρδισε μία θέση, και ο Massa 3. Οι επαφές δεν έλειψαν, καθώς οι Maldonado με τον Bianchi ακούμπησαν, και τη FIA να πρέπει να εξετάσει αν πρέπει να δοθεί κάποια ποινή.
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τον “Iceman”, ο οποίος είχε κλαταρισμένο πίσω ελαστικό ύστερα από την επαφή του με την εμπρός αεροτομή τού Magnussen, με αποτέλεσμα να μπαίνει στα pits στον 2ο γύρο, βάζοντας ξανά τη μέση γόμα. Ο Magnussen έδωσε τη θέση του στον Button, αλλά ο Alonso κράτησε τη δική του, σ’ επιθέσεις που δεχόταν από τον Hulkenberg.
Στην αρχή τού 4ου γύρου, ο Vettel, δίχως να έχει την πολυτέλεια να μένει 4ος, πέρασε τον Ricciardo, με στόχο να φτάσει τον Hamilton που είχε ήδη ανεβάσει τη διαφορά στα 4 δευτερόλεπτα από τον 4ο Rosberg. Πίο πίσω, ο Magnussen δεχόταν ξανά πίεση, έχοντας τις 2 Williams πίσω του. Ο Kvyat, όπως και στην Αυστραλία, ήθελε να κερδίσει θέσεις, και ο Gutierrez ήταν το πρώτο εμπόδιο, έτσι δεν είχε άλλη επιλογή από το να τον περάσει στην τελευταία στροφή.
Στον 7ο γύρο, οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή stop&go 5 δευτερολέπτων στον Bianchi, και η Lotus είπε στον Maldonado ότι ο αγώνας του είχε τελειώσει, διότι έπρεπε να επιστρέψει στα pits. Σ’ ένα άλλο team-radio, ο Massa είπε στην ομάδα του ότι ο Bottas είναι πολύ επιθετικός, και η Williams αμέσως είπε στον Φινλανδό να μην προσπεράσει! Ο Massa δικαιολόγησε τα όσα είπε, επειδή έπρεπε να περάσει τον Magnussen για την 8η θέση.
Στον 8ο γύρο, ο Hamilton είχε φτάσει τη διαφορά στα 5.2 δευτερόλεπτα από τον Rosberg, ο οποίο δυσκολευόταν με τα πίσω ελαστικά. Ο Vettel απείχε 3.4 δευτερόλεπτα από τον συμπατριώτη του, την ώρα που ο Ricciardo ήταν 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Πρωταθλητή, αλλά κανένας δεν πίστευε ότι η Red Bull θα τον αφήσει να περάσει. Άλλο τόσο πιο πίσω ήταν ο Alonso, στην 5η θέση, με τον “Hulk” να πρέπει να καλύψει 3 δευτερόλεπτα για να φτάσει τον Ισπανό.
Στο τέλος τού 9ου γύρου, ο Magnussen μπήκε για αλλαγή ελαστικών και εμπρός αεροτομής, βάζοντας ξανά τη μέση γόμα, και ήταν φανερό ότι πρέπει ν’ ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική, κάτι που άρεσε στη Williams, η οποία δεν έχανε άλλο χρόνο πίσω από τον Δανό. Στον 11ο γύρο, τα μαντάτα έγιναν ακόμα χειρότερα για τη McLaren, αφού οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ποινή stop&go 5 δευτερολέπτων στον Magnussen, για την επαφή του με τον Raikkonen.
Στον 11ο γύρο, στα pits για τη δική τους αλλαγή μπήκαν οι Kvyat, Gutierrez και Chilton, την ώρα που ο Hamilton ανέβαζε τη διαφορά στα 6.3 δευτερόλεπτα. Στα pits μπήκε και ο Alonso, στο τέλος τού 11ου γύρου, επιλέγοντας ξανά τη μέση γόμα, ενώ το ίδιο έκαναν οι Sutil και Ericsson. Έναν γύρο μετά, για αλλαγή μπήκαν και οι Ricciardo, Massa και Grosjean. Ο Alonso θέλησε να πάρει την 4η θέση από τον Ricciardo, αλλά ο Αυστραλός, μετά από σκληρή αλλά καθαρή μάχη, έμεινε μπροστά.
Τη μέση γόμα έβαλε και ο Vettel, στον 14ο γύρο, όπως συνέβη και με τον Button, λίγα δευτερόλεπτα μετά. Ο Bottas βγήκε πίσω από τον Bottas, αλλά ο Γερμανός τον πέρασε γρήγορα, κάτι που έκαναν μ’ ευκολία οι Ricciardo και Alonso.
Στη Mercedes, ο Rosberg έβαλε τη μέση γόμα σε 2.5 δευτερόλεπτα, στον 15ο γύρο, και οι μηχανικοί είπαν στον Hamilton να πιέσει (δεν είχε πρόβλημα με την ποσότητα καυσίμου), προκειμένου να μπει στα pits στον 16ο γύρο, όπως κι έγινε, και μάλιστα σε 3.1 δευτερόλεπτα. Ο Βρετανός δεν βγήκε πρώτος, γιατί στην πρωτοπορία ήταν ο Hulkenberg, που δεν είχε μπει ακόμα για τη δική του αλλαγή.
Ο Hamilton τον προσπέρασε μέσα στις επόμενες στροφές, διότι δεν ήθελε να χάνει χρόνο πίσω από τον οδηγό τής Force India, ο οποίος άλλαξε ελαστικά αμέσως μετά, βάζοντας τη μέση γόμα. Μετά από τα pit stops, ο Hamilton μεγάλωσε τη διαφορά στα 9.4 δευτερόλεπτα από τον Rosberg, κάνοντας ταχύτερος γύρο στον 17ο, παίρνοντας 1 δευτερόλεπτο από τον team-mate του!
Ο Ricciardo πρέπει να προσέχει τα πίσω ελαστικά του, κάτι που δεν κάνει σίγουρα ο Raikkonen, ο οποίος πάλευε στις τελευταίες θέσεις. Στον 19ο γύρο, η 10άδα ήταν: Hamilton, (9.0)Rosberg, (2.1)Vettel, (2.6)Ricciardo, (2.6)Alonso, (8.5)Hulkenberg, (6.9)Button, (3.2)Massa, (6.5)Kvyat, (1.1)Bottas. Ο Magnussen ήταν στην 11η θέση, ενώ ο Raikkonen έμπαινε ξανά στα pits από την 18η θέση, βάζοντας τη σκληρή γόμα.
Στον 20ο γύρο, τα pits επισκέφθηκε και ο Vergne, αλλά το έκανε γιατί έπρεπε να εγκαταλείψει. Η άλλη Toro Rosso, αυτή του Kvyat είχε πίσω της τον Bottas, που πίεζε για να περάσει, κάτι που έκανε στον 21ο γύρο. Οι μηχανικοί τής Red Bull έλεγαν στον Ricciardo να επιλέξει μία συγκεκριμένη ρύθμιση για το ERS και στην ανάκτηση ενέργειας, τη στιγμή που η Mercedes είπε στον Rosberg ν’ αυξήσει τη διαφορά του από τον τρίτο Vettel.
Ο Hamilton ήταν 9.6 δευτερόλεπτα μπροστά στον 22ο γύρο, αλλά έπρεπε να επιλέξει μια συγκεκριμένη ρύθμιση στη χαρτογράφηση του κινητήρα, για να τον “προστατέψει λίγο”, κάτι που έκανε και ο Rosberg, όπως τόνισε ο Peter Bonnington, μηχανικός τού Hamilton. Πιο πίσω, ο Kvyat έβαζε τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας προσωρινά εκτός 10άδας και ήταν φανερό ότι η φθορά των ελαστικών είναι μεγάλη.
Ο Rosberg κέρδισε μισό δευτερόλεπτο στον 23ο γύρο, ανεβάζοντας τη διαφορά από τον Vettel στα 3.2 δευτερόλεπτα, αλλά δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Hamilton, καθώς είχαν παρόμοιο ρυθμό στο δεύτερο stint. Αντίθετα, τη διαφορά από τον πέμπτο Alonso μείωσε ο Hulknenberg και ήταν πλέον 5 δευτερόλεπτα πίσω του, μία διαφορά που ήθελε η Mercedes για τον Rosberg από τον Vettel.
Στον 24ο γύρο, ο Magnussen μπήκε στα pits, για να εκτίσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων χωρίς να τον αγγίζουν, αλλά αμέσως μετά του άλλαξα ελαστικά. Αυτό έκαναν οι Button και Grosjean, με τον Γάλλο να είναι η μοναδική Lotus στην πίστα. Πολύ πιο πίσω, ο Raikkonen προσπερνούσε τους αργότερους οδηγούς, αλλά φαινόταν πως δύσκολα θα μπορέσει να πάρει βαθμούς σήμερα.
Στον 28ο γύρο, ο Alonso έβαλε τη σκληρή γόμα, όταν ο Massa έβαζε ξανά τη μέση. Η διαφορά των Hamilton και Rosberg ξεπέρασε τα 10 δευτερόλεπτα, αλλά ο Γερμανός δεν μπορούσε να φτάσει τη διαφορά στα 5 δευτερόλεπτα από τον Vettel, όπως του είχε πει η Mercedes. Τα σκληρά ελαστικά μπήκαν στον Ricciardo στον 29ο γύρο, αλλά δύσκολα μπορούσαμε να φανταστούμε ότι αυτά τα pits stops θα ήταν τα τελευταία για όσους έβαλαν στη σκληρότερη γόμα.
Μάχη είχαμε στις θέσεις εκτός 10άδας, όπου ο 11ος Kobayashi δε θέλησε να δώσει εύκολα τη θέση του στους Magnussen και Grosjean. Ο οδηγός τής McLaren πέρασε σχετικά εύκολα, αλλά ο Grosjean δεν μπορούσε να κάνει το ίδιο απέναντι στον σκληρό Ιάπωνα, ο οποίος είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, με τον Γάλλο να ολοκληρώνει την “αποστολή” αυτή στον 32ο γύρο, όταν ο Vettel έβαλε ξανά τη μέση γόμα.
Η Mercedes είπε στον Hamilton ότι υπάρχει πιθανότητα βροχής για το τέλος του αγώνα, έτσι ήθελε να τον κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα έξω, κάτι που δεν έγινε με τον Rosberg, ο οποίος έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο. Στον ασύρματο, ο Hamilton άκουσε ότι έρχεται η δική του αλλαγή στον επόμενο γύρο, κάτι που σήμαινε ότι έπρεπε να πιέσει. Το pit stop ολοκληρώθηκε σε 3.8 δευτερόλεπτα, με τη μέση γόμα να είναι ξανά αυτή που μπήκε στην W05.
Στον 34ο γύρο, ο Vettel ξεκίνησε να πιέζει τον Rosberg, τη ίδια ώρα που ο Sutil πάρκαρε την C33 στην άκρη τής πίστας στην αμέσως μετά την τελευταία στροφή, αλλά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας παράμεινε στα pits, αλλά αυτό που ακούσαμε με έκπληξη είναι τον Raikkonen να λέει ότι υπάρχουν μερικές ψιχάλες, κάτι που επιβεβαίωσε και η Mercedes, λέγοντας το ίδιο στον Hamilton.
Ο Rosberg φαίνεται πως ήλεγχε τη διαφορά από τον Vettel, τη στιγμή που ο αγώνας ολοκληρώθηκε και για τη δεύτερη Sauber, καθώς ο Gutierrez εγκατέλειψε στα pits. Στον 38ο γύρο, ο Alonso μείωσε τη διαφορά από τον Ricciardo στο 1 δευτερόλεπτο, με τον Vettel να συνομιλεί με την ομάδα του, λέγοντας πως η W05 τού Rosberg μάλλον χάνει λάδια, αλλά η αυστριακή ομάδα τού είπε ότι υπήρχαν ψιχάλες στις στροφές 9 και 10!
Στον 40ο γύρο, υπήρχε βροχή στις τελευταία στροφές, αλλά η πίστα ήταν στεγνή, με αποτέλεσμα οι Button και Magnussen να επιλέγουν slicks ελαστικά: ο Button τη μέση γόμα και ο Magnussen τη σκληρή. Στον επόμενο γύρο, ο Ricciardo έβαλε τη μέση γόμα, αλλά η αλλαγή δεν ολοκληρώθηκε σωστά, και οι μηχανικοί τής Red Bull τον τράβηξαν πίσω στο pit lane, για να του βάλουν σωστά το εμπρός αριστερό ελαστικό, κάτι που μεταφράστηκε σε χαμένες θέσεις.
Μπροστά, ο Hamilton έφτανε τη διαφορά στα 11 δευτερόλεπτα, με τον Rosberg να είναι πλέον 5.4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel και τον Alonso να βάζει τη μέση γόμα στον 43ο γύρο. Ο Ricciardo έπρεπε να μπει και πάλι στα pits, αφού η εμπρός αεροτομή να είναι σπασμένη από το πέρασμα πάνω από τα kerbs και να κρατιέται ουσιαστικά μόνο από το ένα κάθετο στήριγμα. Αυτό, φυσικά, σήμαινε ότι ο αγώνας του απλά είχε ουσιαστικά τελειώσει, και η ποινή stop&go 10 δευτερολέπτων που πήρε η Red Bull για μη-ασφαλή απελευθέρωση δεν είχε ιδιαίτερη σημασία.
Αυτά ουδόλως απασχολούσαν τον Hamilton, που έκανε ταχύτερο γύρο, έχοντας διαφορά 12 δευτερολέπτων από τον Rosberg, και μάλιστα αρκετό καύσιμο για να φτάσει με άνεση στο τέλος, αλλά έπρεπε να βάλει τη σκληρή γόμα, κάτι που περίμενε να κάνει στους τελευταίους γύρους. Η μοναδική μάχη εκείνη τη στιγμή ήταν αυτή των Button και Massa, για την 6η θέση, με Button να κρατά τελικά την 6η θέση.
Η βροχή φαινόταν πως δε θα εμφανιστεί, και η Mercedes έλεγε στον Hamilton ότι κάνει σπουδαία δουλειά με το καύσιμο και τα ελαστικά. Στον 49ο γύρο, ο Vettel έκανε την τελευταία αλλαγή, βάζοντας τα σκληρά, και ο Rosberg πήρε εντολή να κάνει αμέσως το ίδιο, στον επόμενο γύρο. Η μεταξύ τους διαφορά ήταν κοντά στα 8 δευτερόλεπτα, και ο Πρωταθλητής φαινόταν ότι δεν μπορούσε ν’ απειλήσει για τη 2η θέση.
Στον 50ο γύρο, ο Rosberg επισκέφθηκε για τελευταία φορά τα pits, βάζοντας τη σκληρή γόμα, και ο Hamilton έκανε το ίδιο στον 51ο γύρο, βάζοντας το μονοθέσιό του σε “cruise control”. O άτυχος αγώνας για τον Ricciardo ολοκληρώθηκε στον 52ο γύρο, αφού έσβησε το μονοθέσιο του στα pits.
Σκληρή μάχη μεταξύ των Hulkenberg και Alonso στον 52ο και 53ο γύρο. Ο οδηγός τής Force India ήταν σε διαφορετική στρατηγική, και ο Alonso, με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά κέρδισε τελικά την 4η θέση. Ο Massa παίρνει εντολή ν’ αφήσει τον Bottas να περάσει, και ο Bottas εντολή να περάσει, αλλά ο Massa δε φαινόταν να κάνει στην άκρη, παρόλο που ήταν πιο αργός και είχε πιο παλιά κατά 2 γύρους ελαστικά. Η Williams ήθελε να πάρει την 6η θέση από τον Button, αλλά ο Βρετανός έμενε με πείσμα μπροστά από τις δύο Williams.
Εκτός 10άδας, ο Raikkonen ασκούσε πίεση στον Grosjean για την 11η θέση, αλλά ο 10ος Kvyat ήταν 25 δευτερόλεπτα μακριά, κάτι που σήμαινε ότι ο Kimi δε θα βαθμολογηθεί σήμερα. Στους δύο τελευταίους γύρους, ο Bottas πίεζε τον Massa γα την 7η θέση, όμως ο Βραζιλιάνος, αγνοώντας τα team-ordes, διατηρήθηκε στην 7η θέση, έτσι τίποτα δεν άλλαξε στα τελευταία χιλιόμετρα.
Ο Hamilton έφτασε με μεγάλη άνεση στη νίκη, ενώ σημείωσε και το ταχύτερο πέρασμα, στον 53ο γύρο, με 1:43.066. Το “1-2″ τής Mercedes ανέβασε τη γερμανική ομάδα στην 1η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, με 68 βαθμούς, έναντι 43 που έχει η McLaren και 30 τής Ferrari. Στους οδηγούς, ο Nico Rosberg παραμένει πρώτος, έχοντας 43 βαθμούς, με τον Hamilton ν’ ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, με 25 βαθμούς, έναν περισσότερο από τον Fernando Alonso και δύο περισσότερους από τον Jenson Button που είναι στην 4η θέση.
Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για την επόμενη εβδομάδα, στις 4-6 Απριλίου, στην έρημο του Μπαχρέιν. Ακολουθούν τ’ αποτελέσματα από τον δεύτερο αγώνα τής χρονιάς, αλλά και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών, έτσι όπως διαμορφώθηκαν μετά από τον σημερινό αγώνα.
 [Photo Copyrights: Charles Coates/LAT Photographic/Mercedes AMG]
http://www.autoblog.gr/2014/03/30/gp-malaysia-2014-hamilton-wins/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...