Οργισμένες
οικογένειες Κινέζων απείλησαν σήμερα να αρχίσουν απεργία πείνας μέχρι η
μαλαισιανή κυβέρνηση να τους πει την αλήθεια για την τύχη των συγγενών
τους που επέβαιναν στην πτήση του αεροπλάνου της εταιρείας Malaysia…
Airlines που εξαφανίσθηκε καθ» οδόν από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο.
Δέκα ημέρες αφότου το επιβατικό αεροπλάνο εξαφανίσθηκε έπειτα από πτήση μιας ώρας, εκατοντάδες μέλη οικογενειών εξακολουθούν να περιμένουν πληροφορίες σ» ένα ξενοδοχείο του Πεκίνου.
Περίπου τα δύο τρίτα των 239 επιβατών της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines είναι Κινέζοι.
Οι οικογένειες εξέφρασαν σήμερα τον πόνο και την οργή τους σε κινέζους αντιπροσώπους που εστάλησαν από την αεροπορική εταιρεία για να τους συναντήσουν και ζήτησαν να δουν τον πρεσβευτή της Μαλαισίας.
"Αυτό που θέλουμε είναι η αλήθεια. Μην τους αφήσετε να γίνουν θύματα της πολιτικής. Ανεξάρτητα σε ποιο πολιτικό κόμμα ανήκεις, ανεξάρτητα πόση εξουσία έχεις, αν δεν υπάρχει ζωή, τι σημασία έχει; Πού είναι η συμπόνια;" ρωτούσε με οργή μια μεσήλικη γυναίκα.
"Πηγαινοέρχεστε συνεχώς. . Συνεχώς μας ξεγελάτε, μας λέτε ψέματα", πρόσθεσε ένας άνδρας.
Η Κίνα έχει επανειλημμένα ζητήσει από τη μαλαισιανή πλευρά να φροντίζει καλύτερα τους συγγενείς των κινέζων επιβατών και να τους παρέχει πληροφορίες.
"Η Κίνα ζητάει συνεχώς από τη μαλαισιανή πλευρά και τη Malaysia Ailines να απαντούν με ειλικρίνεια στα εύλογα αιτήματα των κινεζικών οικογενειών", δήλωσε κατά την τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Χονγκ Λέι.
Ο κινέζος αντιπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε πως η ενημέρωση που έχουν οι οικογένειες είναι πέραν του ελέγχου του.
"Μπορώ να δεχθώ τις επικρίσεις και τα λάθη που επισημάνατε. Όμως το πρόβλημα είναι πως πραγματικά δεν έχουμε πρόσβαση σε κάποιες πληροφορίες και κάποια υλικά. Σας ζητώ συγγνώμη", δήλωσε.
Δέκα ημέρες μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του αεροπλάνου, η Κίνα άρχισε έρευνες στο έδαφός της, ενώ οι επιχειρήσεις που άρχισαν στον Ινδικό Ωκεανό θα απαιτήσουν πολλές εβδομάδες.
Η εξαφάνιση του Μπόινγκ 777 έχει κινητοποιήσει τις προσπάθειες 25 χωρών σε δύο πολύ εκτεταμένες περιοχές του κόσμου: από τη βόρεια Ταϊλάνδη ως την κεντρική Ασία για το βόρειο διάδρομο (που καλύπτει ένα μέρος της Κίνας), από την Ινδονησία ως το νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού για το νότιο διάδρομο.
"Η συνολική ζώνη των ερευνών έχει πλέον έκταση 2,24 εκατ. τετραγωνικών ναυτικών μιλίων (7,7 εκατ. τετρ. χλμ.), δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας Χισαμουντίν Χουσέιν.
Η έκταση της Αυστραλίας είναι 7,6 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα.
Στον Ινδικό Ωκεανό, η ζώνη έρευνας καλύπτει 600.000 τ.χλμ.. Η επιχείρηση "θα πάρει τουλάχιστον μερικές εβδομάδες", προειδοποίησε ο Τζον Γιανγκ, επικεφαλής των επιχειρήσεων της αυστραλιανής Αρχής Ναυτικής Ασφάλειας.
Καθώς η έρευνα βρίσκεται στην 11η ημέρα της, τα στοιχεία που είναι γνωστά με βεβαιότητα είναι πολύ λίγα, μερικές φορές αντιφατικά, και προκαλούν αμηχανία μπροστά σ» αυτό που εμφανίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της σύγχρονης αεροναυτικής ιστορίας.
Οι ερευνητές είναι πεπεισμένοι πως κάποιος με βαθιά γνώση του Μπόινγκ 777-200ER και της πολιτικής αεροπορίας εξέτρεψε το αεροπλάνο, ακόμη και χιλιάδες μίλια εκτός της προγραμματισμένης πορείας του.
Ωστόσο, παρ» όλους τους εντατικούς ελέγχους του παρελθόντος όλων των επιβαινόντων δεν έχει βρεθεί κανείς που να έχει κάποιο γνωστό πολιτικό ή ποινικό κίνητρο για να κάνει αεροπειρατεία ή να ρίξει εσκεμμένα το αεροπλάνο, λένε πηγές στις δυτικές δυνάμεις ασφαλείας και οι κινεζικές αρχές.
Ερευνητές που προσπαθούν να συναρμολογήσουν τα τμηματικά δεδομένα από στρατιωτικά ραντάρ και δορυφόρους, πιστεύουν πως κάποιος έκλεισε τα συστήματα τρανσπόντερ και ACARS που δίνουν το στίγμα του αεροπλάνου, και το έστρεψε προς δυσμάς, διασχίζοντας και πάλι τη χερσόνησο της Μαλαισίας και ακολουθώντας μια οδό της εμπορικής αεροπορίας προς την Ινδία.
Μαλαισιανοί αξιωματούχοι υπαναχώρησαν όμως σε ό,τι αφορά την ακριβή διαδοχή των γεγονότων – δεν είναι σίγουροι τώρα αν το σύστημα ACARS έκλεισε πριν ή μετά το τελευταίο μήνυμα ασυρμάτου από το κόκπιτ, αλλά λένε πως αυτό δεν κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά.
"Δεν αλλάζει την πεποίθησή μας (. . .) πως οι κινήσεις του αεροπλάνου συνάδουν με εσκεμμένη ενέργεια από κάποιον μέσα στο αεροπλάνο", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χισαμουντίν Χουσέιν.
Ο πρεσβευτής της Κίνας στη Μαλαισία δήλωσε πως η χώρα του διεξήγαγε λεπτομερή έρευνα σχετικά με τους πολίτες της που επέβαιναν στην πτήση και μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να εμπλέκεται κάποιος απ» αυτούς στην εξαφάνισή της.
Πηγές στις αμερικανικές και ευρωπαϊκές δυνάμεις ασφαλείας δήλωσαν πως οι προσπάθειες διαφόρων κυβερνήσεων να ερευνήσουν το παρελθόν όλων των επιβατών δεν έχουν δείξει να υπάρχουν σχέσεις με μαχητικές οργανώσεις ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να εξηγήσει την εξαφάνιση του αεροπλάνου.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.trelokouneli.gr/orgi-kai-senaria-gia-to-boeing/
Airlines που εξαφανίσθηκε καθ» οδόν από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο.
Δέκα ημέρες αφότου το επιβατικό αεροπλάνο εξαφανίσθηκε έπειτα από πτήση μιας ώρας, εκατοντάδες μέλη οικογενειών εξακολουθούν να περιμένουν πληροφορίες σ» ένα ξενοδοχείο του Πεκίνου.
Περίπου τα δύο τρίτα των 239 επιβατών της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines είναι Κινέζοι.
Οι οικογένειες εξέφρασαν σήμερα τον πόνο και την οργή τους σε κινέζους αντιπροσώπους που εστάλησαν από την αεροπορική εταιρεία για να τους συναντήσουν και ζήτησαν να δουν τον πρεσβευτή της Μαλαισίας.
"Αυτό που θέλουμε είναι η αλήθεια. Μην τους αφήσετε να γίνουν θύματα της πολιτικής. Ανεξάρτητα σε ποιο πολιτικό κόμμα ανήκεις, ανεξάρτητα πόση εξουσία έχεις, αν δεν υπάρχει ζωή, τι σημασία έχει; Πού είναι η συμπόνια;" ρωτούσε με οργή μια μεσήλικη γυναίκα.
"Πηγαινοέρχεστε συνεχώς. . Συνεχώς μας ξεγελάτε, μας λέτε ψέματα", πρόσθεσε ένας άνδρας.
Η Κίνα έχει επανειλημμένα ζητήσει από τη μαλαισιανή πλευρά να φροντίζει καλύτερα τους συγγενείς των κινέζων επιβατών και να τους παρέχει πληροφορίες.
"Η Κίνα ζητάει συνεχώς από τη μαλαισιανή πλευρά και τη Malaysia Ailines να απαντούν με ειλικρίνεια στα εύλογα αιτήματα των κινεζικών οικογενειών", δήλωσε κατά την τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Χονγκ Λέι.
Ο κινέζος αντιπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε πως η ενημέρωση που έχουν οι οικογένειες είναι πέραν του ελέγχου του.
"Μπορώ να δεχθώ τις επικρίσεις και τα λάθη που επισημάνατε. Όμως το πρόβλημα είναι πως πραγματικά δεν έχουμε πρόσβαση σε κάποιες πληροφορίες και κάποια υλικά. Σας ζητώ συγγνώμη", δήλωσε.
Δέκα ημέρες μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του αεροπλάνου, η Κίνα άρχισε έρευνες στο έδαφός της, ενώ οι επιχειρήσεις που άρχισαν στον Ινδικό Ωκεανό θα απαιτήσουν πολλές εβδομάδες.
Η εξαφάνιση του Μπόινγκ 777 έχει κινητοποιήσει τις προσπάθειες 25 χωρών σε δύο πολύ εκτεταμένες περιοχές του κόσμου: από τη βόρεια Ταϊλάνδη ως την κεντρική Ασία για το βόρειο διάδρομο (που καλύπτει ένα μέρος της Κίνας), από την Ινδονησία ως το νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού για το νότιο διάδρομο.
"Η συνολική ζώνη των ερευνών έχει πλέον έκταση 2,24 εκατ. τετραγωνικών ναυτικών μιλίων (7,7 εκατ. τετρ. χλμ.), δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας Χισαμουντίν Χουσέιν.
Η έκταση της Αυστραλίας είναι 7,6 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα.
Στον Ινδικό Ωκεανό, η ζώνη έρευνας καλύπτει 600.000 τ.χλμ.. Η επιχείρηση "θα πάρει τουλάχιστον μερικές εβδομάδες", προειδοποίησε ο Τζον Γιανγκ, επικεφαλής των επιχειρήσεων της αυστραλιανής Αρχής Ναυτικής Ασφάλειας.
Καθώς η έρευνα βρίσκεται στην 11η ημέρα της, τα στοιχεία που είναι γνωστά με βεβαιότητα είναι πολύ λίγα, μερικές φορές αντιφατικά, και προκαλούν αμηχανία μπροστά σ» αυτό που εμφανίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της σύγχρονης αεροναυτικής ιστορίας.
Οι ερευνητές είναι πεπεισμένοι πως κάποιος με βαθιά γνώση του Μπόινγκ 777-200ER και της πολιτικής αεροπορίας εξέτρεψε το αεροπλάνο, ακόμη και χιλιάδες μίλια εκτός της προγραμματισμένης πορείας του.
Ωστόσο, παρ» όλους τους εντατικούς ελέγχους του παρελθόντος όλων των επιβαινόντων δεν έχει βρεθεί κανείς που να έχει κάποιο γνωστό πολιτικό ή ποινικό κίνητρο για να κάνει αεροπειρατεία ή να ρίξει εσκεμμένα το αεροπλάνο, λένε πηγές στις δυτικές δυνάμεις ασφαλείας και οι κινεζικές αρχές.
Ερευνητές που προσπαθούν να συναρμολογήσουν τα τμηματικά δεδομένα από στρατιωτικά ραντάρ και δορυφόρους, πιστεύουν πως κάποιος έκλεισε τα συστήματα τρανσπόντερ και ACARS που δίνουν το στίγμα του αεροπλάνου, και το έστρεψε προς δυσμάς, διασχίζοντας και πάλι τη χερσόνησο της Μαλαισίας και ακολουθώντας μια οδό της εμπορικής αεροπορίας προς την Ινδία.
Μαλαισιανοί αξιωματούχοι υπαναχώρησαν όμως σε ό,τι αφορά την ακριβή διαδοχή των γεγονότων – δεν είναι σίγουροι τώρα αν το σύστημα ACARS έκλεισε πριν ή μετά το τελευταίο μήνυμα ασυρμάτου από το κόκπιτ, αλλά λένε πως αυτό δεν κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά.
"Δεν αλλάζει την πεποίθησή μας (. . .) πως οι κινήσεις του αεροπλάνου συνάδουν με εσκεμμένη ενέργεια από κάποιον μέσα στο αεροπλάνο", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χισαμουντίν Χουσέιν.
Ο πρεσβευτής της Κίνας στη Μαλαισία δήλωσε πως η χώρα του διεξήγαγε λεπτομερή έρευνα σχετικά με τους πολίτες της που επέβαιναν στην πτήση και μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να εμπλέκεται κάποιος απ» αυτούς στην εξαφάνισή της.
Πηγές στις αμερικανικές και ευρωπαϊκές δυνάμεις ασφαλείας δήλωσαν πως οι προσπάθειες διαφόρων κυβερνήσεων να ερευνήσουν το παρελθόν όλων των επιβατών δεν έχουν δείξει να υπάρχουν σχέσεις με μαχητικές οργανώσεις ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να εξηγήσει την εξαφάνιση του αεροπλάνου.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.trelokouneli.gr/orgi-kai-senaria-gia-to-boeing/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...