Την άσκηση ποινικής δίωξης κατά των υπευθύνων του Τμήματος Κοινωνικής
Εργασίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Τεχνολογικού
Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηρακλείου Κρήτης ως και παντός άλλου υπευθύνου
και την κατά νόμο τιμωρία τους ζήτησε χθες, με μηνυτήρια αναφορά που
υπέβαλε ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηρακλείου δια του κ.
Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου, όπως γράφει η dimokratiki..gr, μια
φοιτήτρια, κάτοικος Αφάντου, που “κόπηκε”, αδίκως όπως τονίζει, σε ένα
μάθημα.
Η αναφέρουσα είναι επί πτυχίω φοιτήτρια στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης, στην ως άνω σχολή, που εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης.
Εισήχθη μετά από τη συμμετοχή της στις Γενικές Εξετάσεις που διεξήχθησαν το έτος 2005-2006. Από την ημέρα της εγγραφής της στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας έως σήμερα δηλαδή επτά χρόνια μετά, παρακολουθεί ανελλιπώς τις διαλέξεις και τα εργαστήρια της Σχολής και με καθημερινή, επίπονη εργασία και παρά τα σοβαρά προσωπικά προβλήματα, που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να περάσει επιτυχώς όλα τα θεωρητικά μαθήματα της σχολής της.
Στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής της περιλαμβάνονται και τέσσερα εργαστηριακού τύπου μαθήματα τα οποία ονομάζονται Εποπτείες. Οι Εποπτείες είναι υποχρεωτικής παρακολούθησης μαθήματα, που βασίζονται στην πρακτική εφαρμογή μεθοδικής κοινωνικής εργασίας και περιλαμβάνουν το σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση μιας ολοκληρωμένης δια-μεθοδικής παρέμβασης. Ο τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι η απασχόληση των φοιτητών σε διάφορες Κοινωνικές Υπηρεσίες.
Από την πρώτη μέρα της εγγραφής της στη σχολή υπήρξε, όπως τονίζει, στην dimokratiki, επιμελής φοιτήτρια, παρακολουθούσε και συμμετείχε ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες των εργαστηριακών μαθημάτων-Εποπτειών και κατάφερε να επιτύχει στις τρείς πρώτες εποπτείες που περιλαμβάνονται στον κύκλο σπουδών της όχι όμως και στην τέταρτη, που είναι και η τελευταία πριν την απόκτηση του πτυχίου.
Γνωρίζοντας, όπως επισημαίνει στην αναφορά, ότι τα ατυχή αποτελέσματα είναι πάντα ένα πιθανό ενδεχόμενο κατά την διάρκεια των σπουδών ενός φοιτητή, κατέβαλε αδιαμαρτύρητα κάθε προσπάθεια έτσι ώστε να καταφέρει να περάσει επιτυχώς στο εν λόγω μάθημα.
Παρόλα αυτά ο τρόπος αξιολόγησης στο μάθημα, η μετέπειτα άρνηση των αρμοδίων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης να της παρέχουν διευκρινίσεις και μια σειρά άλλων γεγονότων και συμπεριφορών καθόλη τη διάρκεια του τελευταίου εξαμήνου στη σχολή, της εγείρουν, όπως τόνισε, ερωτηματικά και ενστάσεις ως προς την αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την αμεροληψία του τρόπου αξιολόγησης της συνολικής παρουσίας της στο εν λόγω μάθημα.
Ισχυρίζεται ότι ζήτησε εγγράφως διευκρινίσεις για το λόγο της απόρριψης της από την τελευταία- τέταρτη εποπτεία της σχολής της, χωρίς να δοθούν σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις. Διατείνεται παραπέρα ότι υφίσταται καταχρηστική και μεροληπτική και εξαιρετικά επιβλαβής εις βάρος της συμπεριφορά των αρμοδίων καθηγητών και για τον πρόσθετο λόγο ότι όταν ζήτησε και τελικά έλαβε την αναλυτική βαθμολογία της, διαπίστωσε πως δεν υπήρχε καν βαθμός στο μάθημα της Εποπτείας 4.
Τονίζει έτσι πως είναι απορίας άξιον πως δεν «πέρασε» δήθεν ένα μάθημα για το οποίο δεν έχει καν βαθμολογηθεί και μάλιστα για το μάθημα στο οποίο έχει μοχθήσει και προσπαθήσει τόσο πολύ. Υποστηρίζει ακόμη πως η επόπτρια καθηγήτρια ως εκπαιδευτική λειτουργός με ανώτατη μόρφωση και ως υπόχρεη να πράξει σύμφωνα με τα καθήκοντά της, έπρεπε να της επιστήσει την προσοχή σε τυχόν λάθη και παραλείψεις που τυχόν διαπίστωνε κατά την διάρκεια της εργασίας της, ώστε με τις οδηγίες και την εποπτεία της να ολοκληρώσει επιτυχώς την εργαστηριακή της υποχρέωση.
Η αναφέρουσα τονίζει ακόμη ότι τα προβλήματα στο σύστημα αξιολόγησης των Τεχνολογικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων με τα ασαφή αξιολογικά κριτήρια και τα «μη αναμενόμενα» αποτελέσματα των εξεταστικών περιόδων εξαιτίας μιας μερίδας καθηγητών που αξιολογούν με το «σύστημα του ανεμιστήρα» είναι κοινό μυστικό ανάμεσα στους κύκλους των σπουδαστών-φοιτητών.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Μιχάλης Τεχνίτης.
Η αναφέρουσα είναι επί πτυχίω φοιτήτρια στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης, στην ως άνω σχολή, που εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης.
Εισήχθη μετά από τη συμμετοχή της στις Γενικές Εξετάσεις που διεξήχθησαν το έτος 2005-2006. Από την ημέρα της εγγραφής της στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας έως σήμερα δηλαδή επτά χρόνια μετά, παρακολουθεί ανελλιπώς τις διαλέξεις και τα εργαστήρια της Σχολής και με καθημερινή, επίπονη εργασία και παρά τα σοβαρά προσωπικά προβλήματα, που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να περάσει επιτυχώς όλα τα θεωρητικά μαθήματα της σχολής της.
Στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής της περιλαμβάνονται και τέσσερα εργαστηριακού τύπου μαθήματα τα οποία ονομάζονται Εποπτείες. Οι Εποπτείες είναι υποχρεωτικής παρακολούθησης μαθήματα, που βασίζονται στην πρακτική εφαρμογή μεθοδικής κοινωνικής εργασίας και περιλαμβάνουν το σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση μιας ολοκληρωμένης δια-μεθοδικής παρέμβασης. Ο τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι η απασχόληση των φοιτητών σε διάφορες Κοινωνικές Υπηρεσίες.
Από την πρώτη μέρα της εγγραφής της στη σχολή υπήρξε, όπως τονίζει, στην dimokratiki, επιμελής φοιτήτρια, παρακολουθούσε και συμμετείχε ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες των εργαστηριακών μαθημάτων-Εποπτειών και κατάφερε να επιτύχει στις τρείς πρώτες εποπτείες που περιλαμβάνονται στον κύκλο σπουδών της όχι όμως και στην τέταρτη, που είναι και η τελευταία πριν την απόκτηση του πτυχίου.
Γνωρίζοντας, όπως επισημαίνει στην αναφορά, ότι τα ατυχή αποτελέσματα είναι πάντα ένα πιθανό ενδεχόμενο κατά την διάρκεια των σπουδών ενός φοιτητή, κατέβαλε αδιαμαρτύρητα κάθε προσπάθεια έτσι ώστε να καταφέρει να περάσει επιτυχώς στο εν λόγω μάθημα.
Παρόλα αυτά ο τρόπος αξιολόγησης στο μάθημα, η μετέπειτα άρνηση των αρμοδίων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης να της παρέχουν διευκρινίσεις και μια σειρά άλλων γεγονότων και συμπεριφορών καθόλη τη διάρκεια του τελευταίου εξαμήνου στη σχολή, της εγείρουν, όπως τόνισε, ερωτηματικά και ενστάσεις ως προς την αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την αμεροληψία του τρόπου αξιολόγησης της συνολικής παρουσίας της στο εν λόγω μάθημα.
Ισχυρίζεται ότι ζήτησε εγγράφως διευκρινίσεις για το λόγο της απόρριψης της από την τελευταία- τέταρτη εποπτεία της σχολής της, χωρίς να δοθούν σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις. Διατείνεται παραπέρα ότι υφίσταται καταχρηστική και μεροληπτική και εξαιρετικά επιβλαβής εις βάρος της συμπεριφορά των αρμοδίων καθηγητών και για τον πρόσθετο λόγο ότι όταν ζήτησε και τελικά έλαβε την αναλυτική βαθμολογία της, διαπίστωσε πως δεν υπήρχε καν βαθμός στο μάθημα της Εποπτείας 4.
Τονίζει έτσι πως είναι απορίας άξιον πως δεν «πέρασε» δήθεν ένα μάθημα για το οποίο δεν έχει καν βαθμολογηθεί και μάλιστα για το μάθημα στο οποίο έχει μοχθήσει και προσπαθήσει τόσο πολύ. Υποστηρίζει ακόμη πως η επόπτρια καθηγήτρια ως εκπαιδευτική λειτουργός με ανώτατη μόρφωση και ως υπόχρεη να πράξει σύμφωνα με τα καθήκοντά της, έπρεπε να της επιστήσει την προσοχή σε τυχόν λάθη και παραλείψεις που τυχόν διαπίστωνε κατά την διάρκεια της εργασίας της, ώστε με τις οδηγίες και την εποπτεία της να ολοκληρώσει επιτυχώς την εργαστηριακή της υποχρέωση.
Η αναφέρουσα τονίζει ακόμη ότι τα προβλήματα στο σύστημα αξιολόγησης των Τεχνολογικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων με τα ασαφή αξιολογικά κριτήρια και τα «μη αναμενόμενα» αποτελέσματα των εξεταστικών περιόδων εξαιτίας μιας μερίδας καθηγητών που αξιολογούν με το «σύστημα του ανεμιστήρα» είναι κοινό μυστικό ανάμεσα στους κύκλους των σπουδαστών-φοιτητών.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Μιχάλης Τεχνίτης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...