Η Μητροπολιτική Κυβέρνηση της Σεούλ – Seoul Metropolitan Government (SMG), ισχυρίζεται πως είναι η πρώτη στον κόσμο που θα χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία για μια εμπορική διαδρομή.
Προηγουμένως τέτοια ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούνταν για δοκιμές ή στην περίπτωση της Expo 2010 στην Σανγκάη, για δωρεάν δημόσιες υπηρεσίες. Τα λεωφορεία μπήκαν σε υπηρεσία στις 21 του Δεκέμβρη μετά από ένα σχέδιο ανάπτυξης που κράτησε 18 μήνες και εκτελέστηκε σε συνεργασία με την Hyundai Heavy Industries και την Hankuk Fiber.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα κάνουν την κυκλική διαδρομή Mt. Namsan έχουν μήκος 11.05 μέτρα και αυτονομία 83 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Το πακέτο μπαταριών ιόντων-λιθίου φορτίζεται σε 30 λεπτά και έχει τελική ταχύτητα 100χλμ/ώρα. Υπάρχει και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα.
Το σκάφος είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά με βάση τον άνθρακα χωρίς σιδερένια στοιχεία αφού, προφανώς, είναι απαραίτητη η μείωση του βάρους ενώ υπάρχει πλήρης πρόνοια για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Συνολικά σχεδιάζεται να αντικατασταθούν και τα 14 συμβατικά λεωφορεία της διαδρομής με ηλεκτρικά ενώ στο συνολικό σχέδιο είναι η κατασκευή δύο φορτιστών μέχρι τον Μάρτιο του 2011 ώστε να υπάρχουν συνολικά 4.
Η Μητροπολιτική Διεύθυνση SMG θέλει να φτάσει στην ιδέα “Green-Car, Smart City,” και να υπάρχουν συνολικά 120,000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2020
Προηγουμένως τέτοια ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούνταν για δοκιμές ή στην περίπτωση της Expo 2010 στην Σανγκάη, για δωρεάν δημόσιες υπηρεσίες. Τα λεωφορεία μπήκαν σε υπηρεσία στις 21 του Δεκέμβρη μετά από ένα σχέδιο ανάπτυξης που κράτησε 18 μήνες και εκτελέστηκε σε συνεργασία με την Hyundai Heavy Industries και την Hankuk Fiber.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα κάνουν την κυκλική διαδρομή Mt. Namsan έχουν μήκος 11.05 μέτρα και αυτονομία 83 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Το πακέτο μπαταριών ιόντων-λιθίου φορτίζεται σε 30 λεπτά και έχει τελική ταχύτητα 100χλμ/ώρα. Υπάρχει και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα.
Το σκάφος είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά με βάση τον άνθρακα χωρίς σιδερένια στοιχεία αφού, προφανώς, είναι απαραίτητη η μείωση του βάρους ενώ υπάρχει πλήρης πρόνοια για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Συνολικά σχεδιάζεται να αντικατασταθούν και τα 14 συμβατικά λεωφορεία της διαδρομής με ηλεκτρικά ενώ στο συνολικό σχέδιο είναι η κατασκευή δύο φορτιστών μέχρι τον Μάρτιο του 2011 ώστε να υπάρχουν συνολικά 4.
Η Μητροπολιτική Διεύθυνση SMG θέλει να φτάσει στην ιδέα “Green-Car, Smart City,” και να υπάρχουν συνολικά 120,000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2020
Πηγή :http://www.gadgetfreak.gr/
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...