Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Αφροδίτη Αδάμη: Η γιατρός του 6,13 (καλώς) που έγινε πορνοστάρ!

Η 24χρονη Πατρινή Αφροδίτη Αδάμη παράτησε τους θαλάμους των νοσοκομείων για να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες πορνό! Πέρασε από τις πρώτες στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και πήρε το πτυχίο της με βαθμό 6,13 (καλώς), ωστόσο άφησε τους ψυχρούς θαλάμους των νοσοκομείων και τα κρεβάτια των ασθενών και… προτίμησε άλλα, αυτά των ταινιών πορνό! 
Η Αφροδίτη Αδάμη, όπως είναι το καλλιτεχνικό της όνομα, ονειρεύεται να γίνει πορνοστάρ και – όπως λέει η ίδια – να ζήσει την απόλυτη απελευθέρωση στα πλατό γνωστής εταιρείας παραγωγής ερωτικών ταινιών.
«Όσο σπούδαζα στην Πάτρα έκανα και χορό. Είμαι πλέον δασκάλα χορού αλλά και ζωγράφος, ωστόσο το σεξ ήταν αυτό που πάντα μου άρεσε. Με έφτιαχνε η ιδέα να κάνω σεξ με το αγόρι μου και να με βλέπουν άλλα άτομα» λέει, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα Espresso.
Κάπως έτσι άρχισε να γυρίζει ερασιτεχνικά βίντεο με τον σύντροφό της. «Ένα από αυτά τα βίντεο το στείλαμε με το αγόρι μου στην εταιρεία του Σειρηνάκη. Ήταν ένα βίντεο 10 λεπτών, αλλά όπως φάνηκε ήταν αρκετό για να διακρίνει ο ίδιος το ταλέντο και τις ικανότητές μου. Κάπως έτσι ήρθε η πρόταση για τις ταινίες. Μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και μπήκα στον χώρο του πορνό».





Η Αφροδίτη επισημαίνει ότι …κουράστηκε πολύ κατά τη διάρκεια των πρώτων γυρισμάτων: «Για κάθε σκηνή κάναμε γυρίσματα που κρατούσαν 6 ώρες. Ήταν εξαντλητικά, αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που όλα πήγαν όπως τα θέλαμε».
Σε ερώτηση για το αν άφησε την ιατρική λόγω οικονομικών προβλημάτων, η απάντησή της είναι αφοπλιστική: «Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το έκανα γιατί μου αρέσει. Πάντα μου άρεσε να είμαι αρεστή και να τρελαίνω τους άντρες. Θεωρώ το σεξ το ομορφότερο πράγμα και δεν συμφωνώ πως το πορνό είναι βρώμικο».



http://tanea-diaspora.net/2016/03/26/%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CE%B4%CE%AC%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CF%81/#more-7030

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...