Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

GP Abu Dhabi 2014: Πρωταθλητής ο Hamilton! Στους κατασκευαστές, η Mercedes ξεπέρασε τους 700 βαθμούς!

Hamilton-Massa-Bottas-Wolff
Το δεύτερο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατέκτησε ο Lewis Hamilton στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς! Το απόγευμα κύλισε όπως ακριβώς ήθελε ο Βρετανός, καθώς πέρασε πρώτος στην εκκίνηση και ο Rosberg δε φαινόταν να μπορούσε να τον απειλήσει στους επόμενους γύρους.
Ο Hamilton αγκάλιασε τον τίτλο στη μέση του αγώνα, όταν τα προβλήματα εμφανίστηκαν στο μονοθέσιο του Rosberg, ο οποίος βγήκε εκτός βαθμών στο τέλος του αγώνα, με πρόβλημα στο power unit, συγκεκριμένα στο ERS.
Ο Hamilton, παρά την εξαιρετικά συντηρητική προσέγγιση -καθαρά για προληπτικούς λόγους-, κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Felipe Massa και να κερδίσει τον αγώνα, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον “πόλεμο” με τον Rosberg και φυσικά αυτή τη δύσκολη χρονιά. Ήταν η 11η φετινή νίκη και η 33η στην καριέρα του.
Στο βάθρο βρέθηκε και ο Valtteri Bottas, ενώ ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Jenson Button, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Sebastian Vettel, Fernando Alonso και Kimi Raikkonen.

Ο καιρός ήταν για άλλη μία μέρα εξαιρετικός στο Abu Dhabi, και οι Ricciardo και Vettel ξεκινούσαν τελικά από το pit lane. Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν οι: Rosberg, Hamilton, Bottas, Massa, Kvyat, Button, Raikkonen, Alonso, Magnussen και Vergne.
Μόλις τα κόκκινα φώτα έγιναν παρελθόν, ο Hamilton με μία εκπληκτική εκκίνηση (μία από τις καλύτερες στην καριέρα του) πέρασε με άνεση στην πρώτη θέση. Πιο πίσω, ο Bottas έχασε πολλές θέσεις και βρέθηκε 8ος, ενώ επαφή είχαμε μεταξύ των Magnussen και Sutil, αλλά δεν υπήρξε κάποιος σοβαρός τραυματισμός στα μονοθέσια των δύο.
Ο Hamilton φρόντισε να δείξει από το ξεκίνημα πως ήθελε τη νίκη, σημειώνοντας ταχύτερο πέρασμα, με τη διαφορά από τον Rosberg να είναι στα 1.6 δευτερόλεπτα. Στον 3ο γύρο, τη 10άδα αποτελούσαν οι: Hamilton, Rosberg, Massa, Button, Raikkonen, Alonso, Kvyat, Bottas, Hulkenberg και Perez, ενώ οι Ricciardo και Vettel είχαν ανέβει στις θέσεις 17 και 18.
Στον 5ο γύρο, ο Raikkonen δέχθηκε διπλό προσπέρασμα από τους Alonso και Kvyat, και αμέσως μετά ο Ισπανός -παραδόξως- μπήκε στα pits, για να βάλει τα μαλακά ελαστικά. Στον επόμενο γύρο, ο Bottas έγινε ο τρίτος οδηγός που προσπερνά εύκολα τον Raikkonen και ο Φινλανδός δεν είχε άλλη επιλογή από το να μπει στα pits, μαζί με τους Button και Kvyat, όλοι για τη μαλακή γόμα.

Ο Alonso καθυστερούσε πίσω από τα τελευταία μονοθέσια, όπως και άλλοι οδηγοί, ενώ μπροστά η διαφορά των Hamilton και Rosberg ήταν στα 2.1 δευτερόλεπτα. Οι Maldonado και Gutierrez μπήκαν για την αλλαγή τους στον 8ο γύρο, ενώ οι Ricciardo και Vettel είχαν ανέβει στις θέσεις 8 και 10, καθώς ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα και δεν είχαν μπει για αλλαγή.
Η διαφορά των δύο πρώτων ανέβηκε στα 2.7 δευτερόλεπτα, στον 9ο γύρο, όταν ο Massa απείχε 3.2 δευτερόλεπτα από τον Γερμανό. Ο Vettel, από την 10η θέση, συνέχιζε να μην μπορεί να προσπεράσει τον Magnussen, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει και ο Vergne στον Perez για την 6η θέση.
Ο Hamilton ήταν ο πρώτος από τα “Ασημί Βέλη” που μπήκε στα αλλαγή, στον 10ο γύρο. Μαλακή γόμα και 2.7 δευτερόλεπτα για τον Βρετανό. Δευτερόλεπτα μετά, τη μαλακή γόμα έβαλε και ο Bottas. Ο Hamilton έπεσε στην 3η θέση και ο Bottas στην 10η θέση.
Ο Rosberg άλλαξε ελαστικά στον 11ο γύρο, σε 2.6 δευτερόλεπτα, βάζοντας φυσικά τη μαλακή γόμα. Βγήκε πίσω από τον Hamilton, ο οποίος είχε πλέον προβάδισμα 3.1 δευτερολέπτων. Ο Hulkenberg πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων stop&go, επειδή ώθησε εκτός πίστας τον Magnussen.

Μια σκληρή μάχη είχε ο Ricciardo με τον Vergne για την 6η θέση. Ο οδηγός της Toro Rosso δεν άφηνε τον πρώην team-mate του να περάσει, αλλά τελικά το προσπέρασμα έγινε στον 13ο γύρο, με τον Vergne να μπαίνει για αλλαγή στον επόμενο γύρο. Πιο πίσω, ο Vettel έχασε την 9η θέση απο τον Bottas, ο οποίος βρισκόταν μέσα σ’ ένα ταχύτερο μονοθέσιο με πιο φρέσκα ελαστικά.
Στα pits είχε πει και ο Massa, για τη μαλακή γόμα, έτσι τα δύο Mercedes βρισκόταν και πάλι στον “1-2″. Η διαφορά τους είχε πέσει στα 2.3 δευτερόλεπτα, αλλά ανέβηκε και πάλι στα 2.6. Ο Kvyat σταμάτησε την STR9 στη στη στροφή 21, αλλά εκτός πίστας, επομένως δεν υπήρχε κάποια πιθανότητα για Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Η Mercedes έλεγε στον Rosberg ότι έπρεπε να κρατήσει τη διαφορά από τον Hamilton σε φυσιολογικά επίπεδα, διότι το stint του θα ήταν μεγαλύτερο από αυτό του Hamilton, αλλά είναι σχεδόν απίθανο να δούμε διαφορετικό αριθμό pit stops για τους δύο οδηγούς.
Ένα “τρενάκι” από Πρωταθλητές είχε σχηματιστεί πιο πίσω, το οποίο αποτελούσαν οι Vettel, Button και Alonso, που βρίσκονταν στις θέσεις 7, 8 και 9. Μπορεί οι οδηγοί να ήταν κοντά μεταξύ τους, όμως δε βλέπαμε κάποια επιθετική κίνηση από κάποιον, ενώ ο Alonso πλησίασε περισσότερο τον Button για την 8η θέση, με τον Magnussen να γίνεται ο νέος οδηγός στο “τρενάκι”, αφού ο Vettel τον πλησίασε στα 9 δέκατα.

Στον 20ο γύρο, η 10άδα ήταν: Hamilton, (2.6)Rosberg, (7.8)Massa, (17.1)Ricciardo, (1.6)Bottas, (9.9)Magnussen, (1.3)Vettel, (0.7)Button, (1.0)Alonso και (1.8)Raikkonen. Ο Vettel έκανε παράπονα για μεγάλη φθορά στα πίσω ελαστικά, τα οποία είχε από το ξεκίνημα του αγώνα, την ώρα που ο Hamilton πήρε άλλα 3 δέκατα από τον team-mate του.
Τα pits επισκέφθηκαν οι Magnussen και Vettel στον 21ο γύρο. Ο πρώτος έβαλε τα πολύ μαλακά, ενώ ο Vettel, σ’ ένα όχι καλό pit stop, τοποθέτησε και πάλι τα μαλακά στην RB10. Οι δυο τους έπεσαν στις θέσεις 13 και 15, ενώ ο Vettel δεν άργησε να προσπεράσει τον 14ο Gutierrez.
Λάθος από τον Rosberg στον 23ο γύρο, ο οποίος έχασε το φρενάρισμα στη στροφή 20 και η διαφορά ανέβηκε στα 3.9 δευτερόλεπτα. Ο Bottas προσπέρασε μ’ ευκολία τον Ricciardo για την 4η θέση, αλλά ο Massa είναι πολύ μπροστά και ήταν απίθανο να τον απειλήσει.
Πρόβλημα στην W05 του Rosberg, ο οποίος δεν είχε ERS (μειωμένη απόδοση κατά 161 άλογα για 33.3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, μαζί με διαταραχές στο φρενάρισμα), σύμφωνα με τη Mercedes. Ο Γερμανός έχανε πολύ χρόνο και ο Massa τον πλησίαζε και το προσπέρασμα ήταν βέβαιο ότι θα συμβεί.

Το προσπέρασμα πραγματοποιήθηκε στον 27ο γύρο (ο Massa είχε τονίσει ότι δε θα βοηθήσει τον Rosberg στη μάχη του τίτλου) και πλέον ο Hamilton είχε έναν αέρα 13.8 δευτερολέπτων από τον Massa, τη στιγμή που και ο Bottas μείωνε σημαντικά τη διαφορά από τον Rosberg.
Στα pits μπήκαν οι Alonso και Ricciardo (το πρώτο για τον Αυστραλό), βάζοντας και οι δύο τα μαλακά ελαστικά. Έξω, ο Maldonado είδε τον Reanult Energy F1-2014 να παραδίδει πνεύμα, ωστόσο αυτό που μας ενδιέφερε περισσότερο ήταν η μάχη των Alonso και Button. Ο Button είχε μπει στα pits και βγήκε μόλις μπροστά από τον Alonso, ο οποίος κατάφερε να περάσει τον Βρετανό στις πίσω ευθείες, μετά από λάθος του Jenson.
Στα pits μπήκε αμέσως μετά και ο Magnussen, ενώ ο Hamilton έχανε χρόνο -για άγνωστο λόγο- και ο Massa είχε πλησιάσει τα 9 δευτερόλεπτα. Δεν υπήρχε καμία αναφορά για πρόβλημα και ήταν πιθανό απλώς να οριοθετεί τον ρυθμό του, διότι τον ενδιέφερε ο αγώνας του Rosberg (αυτό πίστευε και ο Pat Symonds της Williams).
Ο Hamilton μπήκε για δεύτερη φορά στα pits στον 32ο γύρο, βγαίνοντας πίσω από τον Rosberg, τον οποίο προσπέρασε με άνεση. Η Mercedes ανέφερε πως ο χαμένος χρόνος του Βρετανού οφείλονταν στις ρυθμίσεις του κινητήρα, καθαρά για προληπτικούς λόγους.

Έτσι, ο Hamilton ολοκλήρωσε το 2014 στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με 384 βαθμούς, 67 περισσότερους από τον Rosberg. Ο Ricciardo είχε διασφαλίσει την τρίτη θέση και τελείωσε τη σεζόν με 238 βαθμούς. Στη μάχη για την 4η θέση, νικητής βγήκε ο Bottas, κατακτώντας τελικώς 19 περισσότερους βαθμούς από τον Vettel και 25 από τον 6ο Alonso.
Στους κατασκευαστές, η Mercedes ξεπέρασε τους 700 βαθμούς, με τη δεύτερη Red Bull να είναι στους 405. Η Williams, με 320 βαθμούς έμεινε με άνεση στην 3η θέση, ενώ η 4η Ferrari συγκέντρωσε συνολικά 216 βαθμούς, 35 περισσότερους από την 5η McLaren.

http://www.autoblog.gr/2014/11/23/gp-abu-dhabi-2014-hamilton-wins-world-championship/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...