Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

25 φορές που στο Ρετιρέ έφαγαν μπιφτέκια


VASIKO
Εκεί ψηλά στο Ρετιρέ, όλα τους έφταιγαν. Οι νεοέλληνες, η ξενομανία, οι κουτσομπόλες γειτόνισσες, οι ενοχλητικοί συγγενείς, οι πλασιέ, ο ΟΤΕ, η δραχμή, το εκιού, τα ταξί, οι εφοριακοί… Όλα τα μισούσαν, εκτός από ένα και μόνο πράγμα. Τον κιμά.



Δεν εξηγείται αλλιώς η ακατανίκητη λαχτάρα τους για μπιφτέκια και κεφτέδες. Ίσως αυτό να είναι το μυστικό της ατέρμονης γκρίνιας τους. Ίσως αν κατανάλωνες κι εσύ κεφτέδες κάθε μέρα, να μιζέριαζες σαν την Ελένη, να ζοχάδιαζες σαν την Χαρούλα, να αγανακτούσες σαν την Κατερίνα. Και ίσως να μη φταίνε οι ήρωες που είναι τόσο ελεεινοί, αλλά να φταίνε για όλα ΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ, ΚΥΡΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ.
Όπως αυτά που έφαγαν σε 25 διαφορετικές σκηνές, τις οποίες συγκέντρωσε το Μακαρένια σε ένα χορταστικό φωτοαφιέρωμα που θα μπορούσε να σπονσοράρει η Βαρβάκειος.
#1 Μπιφτέκια με μουρμούρα
8
-Φάε τα μπιφτέκια σου, αλλά θα μας πας ΛΟΝ-ΔΙ-ΝΟ.
#2 Τα Μπιφτέκια της Γεροντοκόρης
3
-Βρε Χαρούλα, μήπως δεν έπρεπε να ετοιμάσω σκορδάτες μπιφτέκες για το πρώτο ραντεβού;
-Σώπα καημένη, με αυτή την μπλούζα-έκτρωμα που φοράς, ούτε που θα το προσέξει το φαΐ.
#3 Μπιφτέκια κλιμακτηρίου
23
-…ένα μπιφτεκάκι για την  ελεεινή Ξινηηηηή…
-Ευχαριστώ, παχιά γυναίκα που θέλεις να μου κλέψεις τον αδερφό.
-…και ένα για το Παιδοβούβαλο τον Φαρμακοτρίφτη που στραβώθηκα και παντρεύτηκα, ορίστε.
-Μμμ, σας σιχαίνομαι εσάς και τη μίζερη κατινιά σας, αλλά ευτυχώς έχουμε μπιφτέκια.
#4 Τα meatballs της ακαμάτρας
25
-Ειρήνη, πεινάω, μήπως έχει τίποτα για μάσα;
-Αα, εντελώς τυχαία δικέ μου έχουμε στο τραπέζι 280 κεφτέδες.
#5 Μπιφτέκια ή κεφτέδες η Θάνος
12
-Ειρήνη, θα μου δανείσεις 80 καφετιά να εκτελωνίσω κάτι γαριδάκια από την Ιαπωνία;
-Α, δεν έχουμε, τα ξοδέψαμε όλα για να πάρουμε κιμά, δικέ μου.
#6 Τα κεφτεδάκια της κυρα-Θάλειας
14
-Κυρία Θάλεια, να πάρω έναν κεφτέ;
-Αν αρκεί για να εξαφανιστείς από τη ζωή του γιου μου…
#7 Μπιφτέκια με πατάτες στο ράφι
15
-Μου την δίνουν τα μπιφτέκια, μου τη δίνουν οι πατάτες, μου τη δίνει η ντοματοσαλάτα, μου τη δίνει αυτός ο καναπές, μου τη δίνει αυτό το κωλοτραπεζάκι, μου τη δίνει η πολυθρόνα, η κουρτίνα, το τηλεκοντρόλ, το τηλέφωνο, η ξύλινη ντιβανοκασέλα, και το Μακαρένια μου τη δίνει, Α ΠΑΑΙΝΕ ΡΕ και άσε με να φάω.
#8 Μπιφτέκια που προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από την ψωμιέρα, αλλά παραμένουν μπιφτέκια
9
-Βρε Κατερίνα, άσε με να φτιάξω μια φορά κοτόπουλο.
-ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΜΑΜΑ, ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ.
#9 Μπιφτέκια που προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από πατάτες και ποτήρια, αλλά φαίνονται μέσα από το νερό
10
-Μουμπλε Μουμπλε… Τι να πω της μαμάς να μαγειρέψει αύριο; Το βρήκα! Μπιφτεκάκια.
#10 Μπιφτέκια δικέ μου
16
-Εγώ είμαι χορτοφάγα, δικοί μου, αλλά μόλις μύρισα μπιφτεκάκι είπα «ψώνιο η κατάσταση», την καταβρήκα μιλάμε μάγκες.
#11 Υποανάπτυκτοι κεφτέδες
18
-Χαρούλα, είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
-Μπερπ.
#12 Κακόμοιρα μπιφτέκια
19
-Πάλι τα ‘καψες ρε κορίτσι μου;
-Ε τι να κάνουμε Ιάσωνα, δεν μπορώ να είμαι ΚΑΙ εξαιρετικά μοδάτη ΚΑΙ καλή μαγείρισσα.
#13 Μπιφτέκια ξινά με πατάτες
11
-Έλα βρε παιδάκι μου να πάρουμε ένα στερεοφωνικό συγκρότημα Χάι-Φάι, ακόμη και η Ξινή πήρε.
-Βρε δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος ο κόσμος! Η Κατερίνα δεν θέλει χάι-φάι, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ… ΝΑ ΦΑΕΙ (τουρουτουρουρουρουρουρου)
#14 Κεφτεδάκια-τσαταλάκια
21
Ωχχχ… Κουδούνι. Μαμά όποιος κι αν είναι διώξ’ τον, εγώ πάω να φάω τους κεφτέδες μου στην κουζίνα.
#15 Κεφτεδάκια-τσαταλάκια vol.2
22
-Μαμά ποιος ήταν;
-Το παιδί του χασάπη Κατερίνα, μας έφερε κιμά.
-Επιτέλους.
#16 Κεφτέδες-έκπληξη
26
-Μαμά, τι φαΐ έχουμε σήμερα;
-Ψάρι.
-Τιιιιι;
-Πλάκα κάνω καλέ, να, κεφτέδες έφτιαξα. Χαααα, στην έσκασα έτσι;;
#17 Μπιφτέκια με συνταγή γιατρού
17
-Κατερίνα, δεν χόρτασα, να πάρω ένα από τα μπιφτέκια σου σε παρακαλώ;
-#^%#@΅^$@… ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΧΡΗΣΤΟ, ΔΙΑΖΥΓΙΟ.
#18 Τα μπιφτέκια του υπνοβάτη
ston ypno tous
-Γιαγιά, αυτοί ακόμα και στον ύπνο τους τρώνε τα φαγιά, τι θα φάμε εμείς;
-Σώπασε, σώπασε, έχω φυλάξει 5-6 μπιφτέκια για ώρα ανάγκης στο σκρίνιο πίσω απ’ το πικάπ, πάω να τα φέρω.
#19 Γιουβαρλάκια ΕΠΕ
1
-Τι είναι Κατερίνα, δεν σ’ αρέσουν;
-Μ’ αρέσουν, απλά έτσι είναι μόνιμα το ύφος μου.
#20 Κεφτέδες με πεπονάκι
24
-Σήμερα που γιορτάζω είναι ιδανική μέρα να φτιάξω κάτι εκλεκτό για τον μπουφέ να σερβιριστούν οι φίλοι μου. Κεφτέδες.
#21 Μπιφτέκια Ζόμπι
2
-Must. Eat. Biftekos. Must. Eat. Biftekos.
#22 Οι κεφτέδες του λιγούρη
13
-Μιχαλάκη απ’ τα Εγκλήματα, τι κάνεις εδώ;
-Μμμ, τρώω τους κεφτέδες.
-Εντάξει, αλλά πες στον κυρ Αλέκο να μας στείλει κιμά, μας τελείωσε.
#23 Μπιφτέκια κλέφτικα
20
-Κατερίνα, γιαμ γιαμ, να δοκιμάσω λίγο απ’ το μπιφτέκι σου, τσομπ τσομπ, εξαιρετικό.
-Στο λαιμό να σου κάτσει Καίτη μου, στο λαιμό.
-Ε πώς κάνεις έτσι για λίγο μπιφτεκάκι βρε παιδί μου;
-Τι λες βρε Καίτη; Πού θα ξαναβρώ να φάω μπιφτέκια; Κάθε μέρα νομίζεις τα τρώμε;
#24 Τα μπιφτέκια της οργής
5
-Θα με αφήσεις να βάλω μια μπουκιά στο στόμα μου μητέρα;
-Ναι, άντε φάε το μπιφτέκι και μετά σου ΄χω κιμαδόπιτα, κεφτέδες και σουτζουκάκια που σ’ αρέσουν.
#25 Δεν θα πιστέψετε τι ετοιμάζει η κυρία Σοφία
6
-Γιαγιά, τι φτιάχνεις εκεί;
-ΚΙΜΑ!

http://makarenia.wordpress.com/2014/09/14/biftekia_mama_biftekia/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...