Οι εντάσεις μεταξύ ΔΝΤ,
Γερμανίας και Ελλάδας αναμένεται να κορυφωθούν καθώς θα πλησιάζουμε
στις 20 Ιουλίου, εκτιμά σε έκθεσή της η Goldman Sachs, στην οποία
σημειώνει την επαναφορά των σεναρίων για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ. Ο
οίκος σημειώνει ότι στις 20 Ιουλίου, η Αθήνα καλείται να αποπληρώσει
2,2 δις ευρώ προς την ΕΚΤ.
Το ΔΝΤ συνεχίζει να ζητά μεγάλης κλίμακας ελάφρυνση του χρέους για να
καταστεί βιώσιμο. Το αίτημα προσκρούει στην άρνηση της Γερμανίας
και άλλων χωρών της Ευρωζώνης οι οποίες απομακρύνονται από τα
συμφωνηθέντα του Γ Μνημονιου. Κατόπιν αυτού αυτό ζητούνται νέα μέτρα
από την Ελλάδα και καθυστερεί η ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Το ζήτημα
του χρέους θέτει ερωτηματικά για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα όποτε
και η Γερμανία πιέζει για νέα σκληρά μέτρα καθώς χρειάζεται το ΔΝΤ στο
πρόγραμμα για πολίτικους λόγους.
Ενώ η Ελλάδα δεν αποτελεί συστημικό ρίσκο για την ευρωζώνη εδώ και καιρό
και η διαμάχη δεν αποτελεί είδηση για τους επενδυτές, είναι σημαντικό
να έχει κανείς στο μυαλό του ότι οι πολιτικές εντάσεις είναι πιθανό να
κορυφωθούν τον επόμενο μήνα, υπογραμμίζει η Goldman Sachs.
http://papaioannou-giannis.net/2016/04/06/%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-grexit-%CE%B1%CF%80%CF%8C-goldman-sachs-%CE%B5%CE%BD%CF%8E-%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF/
Σημαντική Ανακοίνωση
ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator
Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !
Παρασκευή 8 Απριλίου 2016
Σενάρια Grexit από Goldman Sachs ενώ οι δανειστείς ζητούν νέα σκληρά μέτρα παραμονής στο ευρώ!
Posted on Παρασκευή, Απριλίου 08, 2016 by Team
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...