Από τις 18 Απριλίου το ΝΑΤ σε σχετική επιστολή του προς την
Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, είχε αναφέρει ότι
από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» είχε παρουσιάσει
επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, αναφέρουν σε
σημερινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση
Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων
Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων
(ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών - Ναυαγοσωστικών
(ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ .
Προσθέτουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».
Προσθέτουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2220828/apo-tis-18-apriliou-to-plio-panagia-tinou-iche-pari-klisi-logo-isrois-idaton
http://www.news.gr/ellada/koinonia/article-wide/263417/fotografies-apo-to-panagia-thnoy-poy-vythizetai.html
Μερικώς αποκαταστάθηκε η κλήση που πήρε νωρίτερα το πλοίο Παναγία Τήνου στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο σημείο βρέθηκαν δύο ρυμουλκά και δύτες, ενώ αμέσως αναπτύχθηκε ένα σχέδιο απάντλησης των υδάτων. Ωστόσο, εξαρχής φάνηκε πως τα πράγματα δεν ήταν εύκολα από τη στιγμή που το πλοίο είχε πάρει πολύ μεγάλη κλίση. Παράλληλα, γύρω από το πλοίο τοποθετήθηκαν τεχνητά φράγματα για να αποτραπεί πιθανή ρύπανση.
Επειτα από εργώδεις προσπάθεια, γύρω στο μεσημέρι, αποκαταστάθηκε μερικώς η κλήση που πήρε νωρίτερα το πλοίο Παναγία Τήνου.
Καθοριστική ήταν η παρέμβαση των δυτών αλλά και η βοήθεια από τα ρυμουλκά καθώς κατάφεραν να φέρουν στην ευθεία το πλοίο ώστε να μπουν μέσα μηχανικοί και να αποκαταστήσουν το ρήγμα για να γίνει συνέχεια να γίνει απάντληση υδάτων και να ρυμουλκηθεί.
Το πλοίο που είναι δεμένο στην προβλήτα Ε4 του Πειραιά παρουσίασε εισροή υδάτων. Το πλοίο εμφάνισε ρήγμα και πήρε νερά, ενώ έχει μπατάρει σημαντικά. Τα διπλανά πλοία απομακρύνθηκαν για λόγους ασφαλείας.
Το πλοίο φτιάχθηκε το 1960 και το 1978 πουλήθηκε στη Ακτοπλοΐα Βεντούρη για να δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο. Ονομάστηκε αρχικά ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Το 1981 πήρε το όνομα «Παναγία Τήνου» και φυσικά συνεχίζει στη γραμμή
του…στα μέσα της δεκαετίας του 80 επίσημα πλέον ανήκει στην VENTOURIS
SEA LINES όπου το έχουν γνωρίσει και οι περισσότεροι ενώ το 1990 περνά
για λίγο στα χέρια της Α.Κ.VENTOURIS (σημερινής C-LINK).
Το πλοίο βρισκόταν το τελευταίο διάστημα «παροπλισμένο» στο λιμάνι του Πειραιά λόγω οικονομικών προβλημάτων και επίσχεσης εργασίας.
Το λιμενικό ενημερώθηκε στις 11:15 ότι το πλοίο είχε πάρει κλίση και έβαζε νερά από την δεξιά πλευρά. Στο σημείο βρίσκονται δυο ρυμουλκά και είναι σε εξέλιξη σχέδιο απάντλησης υδάτων.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία του piraeuspress.gr, το πλοίο έχει πάρει μεγάλη κλίση, ενώ προληπτικά, το πλοίο της Blue Star που ήταν δεμένο δίπλα του, αλλάζει θέση, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
http://www.trelokouneli.gr/statheropiite-siga-siga-to-panagia-tinou-sto-limani-tou-pirea/
http://www.news.gr/ellada/koinonia/article-wide/263417/fotografies-apo-to-panagia-thnoy-poy-vythizetai.html
Μερικώς αποκαταστάθηκε η κλήση που πήρε νωρίτερα το πλοίο Παναγία Τήνου στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο σημείο βρέθηκαν δύο ρυμουλκά και δύτες, ενώ αμέσως αναπτύχθηκε ένα σχέδιο απάντλησης των υδάτων. Ωστόσο, εξαρχής φάνηκε πως τα πράγματα δεν ήταν εύκολα από τη στιγμή που το πλοίο είχε πάρει πολύ μεγάλη κλίση. Παράλληλα, γύρω από το πλοίο τοποθετήθηκαν τεχνητά φράγματα για να αποτραπεί πιθανή ρύπανση.
Επειτα από εργώδεις προσπάθεια, γύρω στο μεσημέρι, αποκαταστάθηκε μερικώς η κλήση που πήρε νωρίτερα το πλοίο Παναγία Τήνου.
Καθοριστική ήταν η παρέμβαση των δυτών αλλά και η βοήθεια από τα ρυμουλκά καθώς κατάφεραν να φέρουν στην ευθεία το πλοίο ώστε να μπουν μέσα μηχανικοί και να αποκαταστήσουν το ρήγμα για να γίνει συνέχεια να γίνει απάντληση υδάτων και να ρυμουλκηθεί.
Το πλοίο που είναι δεμένο στην προβλήτα Ε4 του Πειραιά παρουσίασε εισροή υδάτων. Το πλοίο εμφάνισε ρήγμα και πήρε νερά, ενώ έχει μπατάρει σημαντικά. Τα διπλανά πλοία απομακρύνθηκαν για λόγους ασφαλείας.
Το πλοίο φτιάχθηκε το 1960 και το 1978 πουλήθηκε στη Ακτοπλοΐα Βεντούρη για να δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο. Ονομάστηκε αρχικά ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Το πλοίο βρισκόταν το τελευταίο διάστημα «παροπλισμένο» στο λιμάνι του Πειραιά λόγω οικονομικών προβλημάτων και επίσχεσης εργασίας.
Το λιμενικό ενημερώθηκε στις 11:15 ότι το πλοίο είχε πάρει κλίση και έβαζε νερά από την δεξιά πλευρά. Στο σημείο βρίσκονται δυο ρυμουλκά και είναι σε εξέλιξη σχέδιο απάντλησης υδάτων.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία του piraeuspress.gr, το πλοίο έχει πάρει μεγάλη κλίση, ενώ προληπτικά, το πλοίο της Blue Star που ήταν δεμένο δίπλα του, αλλάζει θέση, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
http://www.trelokouneli.gr/statheropiite-siga-siga-to-panagia-tinou-sto-limani-tou-pirea/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...