Ποινές διαγραφής και επιπλήξεις επέβαλε το πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ σε
δημοσιογράφους για αντιδεοντολογική συμπεριφορά κατά την κάλυψη του
δημοψηφίσματος του Ιουλίου 2015. Συγκεκριμένα:
- ποινή διαγραφής από την Ένωση 18 μηνών επιβλήθηκε στον γενικό διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Σκάι Σταμάτη Μαλέλη,
- ποινή διαγραφής από την Ένωση ενός έτους επιβλήθηκε στον δημοσιογράφο Αρη Πορτοσάλτε (Σκάι),
- ποινή διαγραφής από την Ένωση έξι μηνών επιβλήθηκε στον Νίκο
Κονιτόπουλο, αρχισυντάκτη της εκπομπής «Σκάι στις 6» με παρουσιαστή τον
Κωνσταντίνο Μπογδάνο, ο οποίος δεν είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ.
Στους Όλγα Τρέμη (MEGA), Μαρία Σαράφογλου (MEGA), Μανώλη Καψή (MEGA)
και Μαρία Χούκλη (ΑΝΤ1) επιβλήθηκε η ποινή της επίπληξης με ανάρτηση της
απόφασης στους χώρους εργασίας.
Αθώοι κρίθηκαν οι Γιάννης Πρετεντέρης (MEGA) για τους διαξιφισμούς
του το βράδυ των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος με τον Παναγιώτη
Κουρουπλή και Δημήτρης Οικονόμου (Σκάι) για τα σχόλιά του σε βάρος του
Πάνου Καμμένου την ημέρα της ψηφοφορίας, εξαιτίας και της μεταγενέστερης
έκφρασης «συγγνώμης» από τον «αέρα» της εκπομπής του «Πρώτη Γραμμή».
«Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ» και «μαζεύω τα πράγματά μου για
το... ξερονήσι» ήταν η πρώτη αντίδραση του Σταμάτη Μαλέλη μέσω twitter,
ενώ ανάλογου ύφους ήταν και εκείνη του Άρη Πορτοσάλτε.
http://www.newsbeast.gr/media/arthro/2197151/diagrafikan-portosalte-ke-malelis-apo-tin-esiea
Σημαντική Ανακοίνωση
ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator
Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !
Πέμπτη 7 Απριλίου 2016
Διαγράφηκαν Πορτοσάλτε και Μαλέλης από την ΕΣΗΕΑ
Posted on Πέμπτη, Απριλίου 07, 2016 by Team
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...