Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Δήμητρα Ματσούκα: Ο Αλέξης Τσίπρας με ενέπνευσε να πιστέψω

Για τον πρωθυπουργό, για το γάμο και για την απιστία που συγχωρεί μίλησε η Δήμητρα Ματσούκα, λίγο πριν ξεκινήσει την περιοδεία της παράστασης «Συρανό ντε Μπερζεράκ».
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Secret της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, η ηθοποιός μίλησε για τον Αλέξη Τσίπρα, αναφέροντας ότι την ενέπνευσε να κινητοποιηθεί.
«Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ο μοναδικός που με ενέπνευσε μετά από πολλά χρόνια να κινητοποιηθώ και να πιστέψω. Δεν είναι ότι απογοητεύτηκα και βρήκα κάτι άλλο. Δεν έχω βρει τίποτα προς το παρόν στο οποίο να θέλω να επενδύσω με την πίστη μου. Δεν ξέρω τι έφταιξε, πάντως παρατηρώ πως ακόμη και στον δικό μου χώρο, του πολιτισμού, συμβαίνουν μικροπολιτικές. Ο Αλέξης Τσίπρας συνεχίζει να μου είναι συμπαθής για κάποιο λόγο. Ίσως γιατί έχω ανάγκη να πιστέψω πως ένας άνθρωπος σε αυτήν την ηλικία είναι μια καινούρια φωνή, είναι το νέο το φρέσκο. Καταλαβαίνω ότι βρέθηκε στην πιο δύσκολη στιγμή να κυβερνήσει, αλλά το ήξερε», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όσο για το θέμα του γάμου, η ηθοποιός επισήμανε πως θέλει να παντρευτεί αν «προκύψει ένας μεγάλος έρωτας».  Ο γάμος «δεν ήταν ποτέ διακαής μου πόθος. Αν ήταν, κάποιος θα είχε βρεθεί και για εμένα», πρόσθεσε.
«Συγχωρώ την απιστία»
«Δεν είμαι το πρότυπο της συντρόφου που μαγειρεύει και περιποιείται», είπε η Δήμητρα Ματσούκα όσον αφορά το ρόλο της ως σύντροφος ενώ για την απιστία παραδέχτηκε ότι «συγχωρώ την απιστία. Είμαι συμφιλιωμένη με αυτό. Μπορεί να συμβεί στις καλύτερες οικογένειες».

http://www.topontiki.gr/article/174372/dimitra-matsoyka-o-alexis-tsipras-me-enepneyse-na-pistepso#.V2VUfE38vlA.twitter

 http://greekto.blogspot.gr/2016/06/blog-post_2.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...