Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Χάρης Γρηγορόπουλος: Mε ποια πασίγνωστη ηθοποιό είναι παντρεμένος;

Ο Χάρης Γρηγορόπουλος χαράχτηκε στη μνήμη των τηλεθεατών μέσα από το ρόλο του «Τρελαντώνη» στο Καφέ της Χαράς. Ο ηθοποιός μιλώντας στο Σπίτι μου σπιτάκι μου δήλωσε για τον «Τρελαντώνη»:«Αγαπώ όλους τους ρόλους που έχω κάνει απλώς στον κόσμο «έγραψε» περισσότερο αυτός. Είναι ένας αγαπημένος μου ρόλος και ο ρόλος που του χρωστάω την αναγνωρισιμότητα μου.»

Ο Χάρης Γρηγορόπουλος είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Φωτεινή Ντεμίρη που υποδυόταν την «Κανέλλα» στο Καφέ της Χαράς και έχουν δύο παιδιά τα οποία πλέον έχουν ενηλικιωθεί και όπως δήλωσε ο Χάρης Γρηγορόπουλος, εκείνα έχουν διαλέξει άλλους ρόλους.


zappit
http://www.trelokouneli.gr/charis-grigoropoulos-pia-pasignosti-ithopio-ine-pantremenos/
 http://kafedakigr.blogspot.com/2016/10/m.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...