Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Τατσόπουλος: «Έχω πηδήξει την μισή Αθήνα και η Χρυσή Αυγή με αποκαλεί αδελφή»


ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑ... Ο ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ!!!!
Ο Πέτρος Τατσόπουλος απασχολεί την επικαιρότητα με μια δήλωση που έκανε στο περιοδικό του Γιώργου Τράγκα σχετικά με τον ανδρισμό του. «Έχω πηδήξει την μισή Αθήνα και....


αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδελφή», είπε στο περιοδικό Crash, το οποίο κυκλοφορεί αύριο. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απαντάει με αυτό τον τρόπο στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, οι οποίοι τον έχουν αποκαλέσει ομοφυλόφιλο. «Δηλαδή, τι άλλο να πω; Τώρα, στα γεράματα, να βγάζω φωτογραφίες με τα παιδιά μου ή με τις συζύγους μου, για ν’ αποδείξω ότι δεν είμαι «αδερφή» στους φασίστες που τους βολεύει, γιατί όταν είσαι κακός στην Ελλάδα πρέπει να είσαι σε όλα κακός. Δηλαδή, να είσαι και ηλίθιος και «αδερφή» και τραμπούκος και μοχθηρός και όλα», τόνισε ο Πέτρος Τατσόπουλος. Φυσικά, τα σχόλια στα social media δίνουν και παίρνουν, ενώ όλοι περιμένουν την απάντηση των βουλευτών της Χρυσής Αυγής.
 
http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_9488.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...