Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Βάσω Λασκαράκη «Δεν έγινα ηθοποιός για να κάνω ψυχοθεραπεία»

 «Δεν έγινα ηθοποιός για να κάνω ψυχοθεραπεία»

Έντονα αντέδρασε η ηθοποιός Βάσω Λασκαράκη σε συνέντευξή της όταν ρωτήθηκε αν συμφωνεί με την άποψη κάποιων συναδέλφων της ότι η υποκριτική είναι λύτρωση για την ψυχή τους.
«Δεν έγινα ηθοποιός για να κάνω ψυχοθεραπεία. Περισσότερο φύκια και μεταξωτές κορδέλες μου ακούγονται αυτά. Όταν φεύγω από το θέατρο θέλω να είμαι η Βάσω και να έχω τα προβλήματα που μου αναλογούν. Όχι να κουβαλάω μαζί μου και τα προβλήματα του ρόλου. Μπορείς να είσαι καλός ηθοποιός χωρίς να έχεις αυτή την «βίδα» στον εγκέφαλο», δήλωσε  στο περιοδικό ΕΓΩ  ηθοποιός.
Όσο για το αν την έχει πληγώσει κάποια κριτική είπε: «Με πληγώνουν άνθρωποι που γράφουν πράγματα τα οποία δεν είπα ποτέ ή παραφράζουν όσα λέω. Μόνο αυτά με κάνουν έξαλλη».

 http://troktiko.eu/2012/03/den-egina-hthopoios-gia-na-kano-psuchotherapeia/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...