Η Coca Cola σκέφτεται να επεκτείνει περισσότερο τις δραστηριότητες της στην Κίνα, στην οποία έχει επενδύσει ήδη περί τα $2 δις.
Το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν της εταιρείας στην Κίνα αυτή την στιγμή είναι το Sprite, σε μια αγορά που σημείωσε αύξηση 11% πέρυσι και στην οποία «παίζει» αυτή την στιγμή και ο μεγάλος αντίπαλος της Coca Cola, η Pepsico Ic. Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η τεράστια αγορά της Κίνας έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους για την Coca Cola και συμπληρώνουν ότι η εταιρεία πρέπει να επεκταθεί περισσότερο στην Κίνα.
Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής επιλογής της Coca Cola , o CEO της κ. Κεντ δήλωσε πως η εταιρεία έχει επενδύσει σε εργοστάσια εμφιάλωσης, στο δίκτυο διανομής και έχει διαθέσει περίπου $90 εκατ. για έρευνα και ανάπτυξη σχετικά με νέα προϊόντα. Συγκεκριμένα η Coca Cola θα ξοδέψει $240 εκατ. για να κατασκευάσει τρία νέα εργοστάσια στην Κίνα, φτάνοντας συνολικά τα 42.
Η Coca-Cola έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Κίνα, το οποίο φτάνει στο 17,5%, σύμφωνα με την Euromonitor International στα λεγόμενα soft αναψυκτικά, ενώ στα ανθρακούχα το μερίδιο της φτάνει στο 55,3%, ενώ το αντίστοιχο της Pepsico φτάνει στο 33,1%. Οι συνολικές πωλήσεις της Coca Cola στην Κίνα σημείωσαν άνοδο 12% το τρίτο τετράμηνο του 2010.
Οι επενδύσεις της PepsiCo στην Κίνα αναμένεται να φτάσουν τα $2,5 δις μέχρι το 2013 και περιλαμβάνουν επενδύσεις στο Μάρκετινγκ , στην Έρευνα και Ανάπτυξη και στη δημιουργία 12 νέων εργοστασίων
Πηγη : newscode.gr
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...